Löytyykö Ranskan Eurosportin livekuvalle linkkiä?HeKi sanoi:Näyttääkö mikään kanava vapaita, tietoa kellään? Tuolla kyselty samaa...
EDIT. Ranskan Eurosport näyttää livenä. MaxTV:n streamaa kyseistä kanavaa ainoastaan äänen kera, ei paljoa lämmitä
Aika lailla.Törni sanoi:Korvaako se mennen tullen turhanpäiväiset MTV3 -paketit?
Eli kannattaa hankkiutua MTV3+ kortista eroon, säästää nekin rahat ja siirtyä seuraamaan kisoja netistä? Kiitoksia tiedoista.Vice sanoi:Aika lailla.
Speedtv:ltä tulee kyl sit mainoksia 10-15 minutin välein. ja taitaa olla starsportilla sama hommaTörni sanoi:Eli kannattaa hankkiutua MTV3+ kortista eroon, säästää nekin rahat ja siirtyä seuraamaan kisoja netistä? Kiitoksia tiedoista.
Jos MAXiin viittaat, niin itse olen kahdesta katkoksesta lukenut. Omaan katseluuni ne eivät ole osuneet, joten henkilökohtaisesti ei ole paketissa valittamista. Ja tuo mainoksettomuus (+GP2 + vapaat) on kyllä minulle kympin arvoista. Eipä silti, että nykyisellä koneellani voisin edes mitään streamia toivoa katselevani, kun ei tähän enää mahdu mitään asentamaankaan.Istaria sanoi:MTV on näyttänyt olevan ongelmissa jo useammin kuin kerran.
Tuo on kyllä valitettavasti totta. :jaska: Ainakin kisan alussa tulee usein mutta harvenee sitten loppua kohden.geetee sanoi:Speedtv:ltä tulee kyl sit mainoksia 10-15 minutin välein. ja taitaa olla starsportilla sama homma
Itsehän katson formulat mieluummin laajakuvateeveestä ja sohvalta käsin, poikkeuksellisen hyvällä kuvanlaadulla.Törni sanoi:Eli kannattaa hankkiutua MTV3+ kortista eroon, säästää nekin rahat ja siirtyä seuraamaan kisoja netistä? Kiitoksia tiedoista.