TVUPlayerilla Formuloita

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Itse katsoin SopCastilla Star Sportsia, koska TVUPlayer iski jotain erroria saman kanavan kohdalla.. Laatu oli paikallaan ja selostuskin hienoa..

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
Tulipas sitten katsottua tuota MK_Sportsia... ja kyllä oli nautittava kokemus. Ihan riittävä kuvanlaatu mulle (19" tft:stä katsottuna) ja selostus ammattitaitoista... Siellä kaverit piirsi ruudulle kuvan Cuution ongelmasta ja selitti sitä muutenkin. Ja jotain ihan hyvää läppää tuli välillä kanssa. :thumbup:

HeKi

Well-known member
Sijainti
FI
Näyttääkö mikään kanava vapaita, tietoa kellään? Tuolla kyselty samaa...

EDIT. Ranskan Eurosport näyttää livenä. MaxTV:n streamaa kyseistä kanavaa ainoastaan äänen kera, ei paljoa lämmitä:D

Viimeksi muokattu:

Tommipoika

Registered Abuser
HeKi sanoi:
Näyttääkö mikään kanava vapaita, tietoa kellään? Tuolla kyselty samaa...

EDIT. Ranskan Eurosport näyttää livenä. MaxTV:n streamaa kyseistä kanavaa ainoastaan äänen kera, ei paljoa lämmitä:D
Löytyykö Ranskan Eurosportin livekuvalle linkkiä?

Espilepsia

Well-known member
Juu ihmeessä linkkiä jos jostain näkee netistä nuo vapaat harjoitukset.

HeKi

Well-known member
Sijainti
FI
Ei löydy toimivaa linkkiä tolle Ranskan Eurosportille. Tämän mukaan myös SpeedTV näyttäisi, rupean nyt metsästämää sitä...

Törni

Well-known member
No mikä on nettimiesten yhteenveto ja välitilinpäätös näin kahden osakilpailun jälkeen kolmannen aattona? Onko formuloiden seuraaminen netistä yhtä juhlaa? Korvaako se mennen tullen turhanpäiväiset MTV3 -paketit?

Törni

Well-known member
Vice sanoi:
Eli kannattaa hankkiutua MTV3+ kortista eroon, säästää nekin rahat ja siirtyä seuraamaan kisoja netistä? Kiitoksia tiedoista.

Istaria

Well-known member
Sijainti
QuakeNet
Joo, Ei tule TV:tä tai TV-korttia ikävä, eikä Oskaria. SpeedTV selostus hoitaa homman meikäläisen korvaan aika hyvin.

Nimenomaan SopCast ja MK_Sport!

geetee

Well-known member
Törni sanoi:
Eli kannattaa hankkiutua MTV3+ kortista eroon, säästää nekin rahat ja siirtyä seuraamaan kisoja netistä? Kiitoksia tiedoista.
Speedtv:ltä tulee kyl sit mainoksia 10-15 minutin välein. ja taitaa olla starsportilla sama homma

Istaria

Well-known member
Sijainti
QuakeNet
Ainiin ja sellanen juttu vielä, että kun on katsonut kommentteja tältä foorumilta niin aniakin nuo streamit toimivat mitä todennäköisimmin (ainakin yksi niistä), mutta MTV on näyttänyt olevan ongelmissa jo useammin kuin kerran.

Joo, mainoksia kyllä tulee perkeleen perkeleesti. Extenz, suurentaa "tiettyä osaa" ja "saa sinut isommaksi". Missään ei mainita mitä, joten tekee hommasta ilmeisesti täysin laillista mutta kyseenalaista :p

WebSlave

Trackman
Istaria sanoi:
MTV on näyttänyt olevan ongelmissa jo useammin kuin kerran.
Jos MAXiin viittaat, niin itse olen kahdesta katkoksesta lukenut. Omaan katseluuni ne eivät ole osuneet, joten henkilökohtaisesti ei ole paketissa valittamista. Ja tuo mainoksettomuus (+GP2 + vapaat) on kyllä minulle kympin arvoista. Eipä silti, että nykyisellä koneellani voisin edes mitään streamia toivoa katselevani, kun ei tähän enää mahdu mitään asentamaankaan.

tankkeri

Well-known member
geetee sanoi:
Speedtv:ltä tulee kyl sit mainoksia 10-15 minutin välein. ja taitaa olla starsportilla sama homma
Tuo on kyllä valitettavasti totta. :jaska: Ainakin kisan alussa tulee usein mutta harvenee sitten loppua kohden.

Vice

Reality bites
No voi että mainoskatkot nyt itkettää niin hirveästi. Eivät minua niin kamalasti haittaa, etenkin viimeksi Sepangin kisa oli muutenkin niin unettava että mainokset herättivät vähän :D
Ja olihan Maikkarillakin viime vuosina lähetyksissään mukavan paljon niitä mainoskatkoja, ja aina vääriin aikoihin.

Kaliamaha

Member
Kanava haussa

Kertokaas jäpät, millä ohjelmalla speedTV löytyy varmasti? (a.k.a wheels, kimi_54(?), mk_sports(?) jne.). Löydän kyseisen kanvan kyllä ainakin sopcastilla, TVU-playerilla muulloin kuin F1 lähetyksen aikana. Otti kummasti päähän kun missasin lähdön viime kisoissa. Esim. TVU:lla wheels yksinkertaisesti katoaa joskus kanavalistalta. Valistakaas kaliamahaa joku sivistynyt tietotekniikkavirtuoosi :)

Kiitoskiitos jo etukäteen!

Istaria

Well-known member
Sijainti
QuakeNet
SopCastilla olen nyt katsonut kisat ja hyvin on toiminut toi MK_Sports. Kuvanlaatukin parempaa kun TVU ja Star Sports.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Törni sanoi:
Itsehän katson formulat mieluummin laajakuvateeveestä ja sohvalta käsin, poikkeuksellisen hyvällä kuvanlaadulla.

Sitä vaan, että kai se on helppo sanoa, että TVUplayer riittää, ellei ole kokenut sitä toista vaihtoehtoa, mitä nämä digilähetykset nykyään laadultaan ovat(selostusvarauksin, tottakai)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.