TVUPlayerilla Formuloita

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JRantajoki

Well-known member
Silk Cut Jaguar sanoi:
Nascarin omistuksessa? Kanavan omistaa FOX.

Tosin, ihan perkeleestihän sieltä tulee Nascaria ja jotain typeriä autoaiheisia realityhömppiä, mutta kaikki F1-kisat tulee suorana ja kyllä taitaa suurin osa aika-ajoistakin. Sen lisäksi tulee myös GP2, ei tosin useimmiten suorana. Itse katselin sieltä viime vuonna myös American Le Mansia.

Ei ole myöskään selostuksesta valittamista, mutta ainakaan ei ole ikävä ollut MTV3:n kollegoita. Jenkki Bob Varsha on "konkari" ja britti Peter Windsor lienee tuttu F1-toimittajana. Ainut vika mainokset... joita jenkkityyliin tulee ainakin tarpeeksi usein. Ainakin sentään yrittävät ajoittaa niitä esim. safety carien aikaan.

En tiedä, mutta en usko että saa Suomeen.

Ja mitä tulee laatuun: niin kukaan ei varmaankaan nettistreamilta odota digi-SD laatua?

.
Ei ole amerikkalaisiin luottamista :)
Sanoivat "ostanut" mutta näköjään kyse on enemmän sopimuksesta mikä taitaa ajaa saman asian tarjonnan kannalta:

"SPEED has also been criticized for narrowing its offering of professional motorsports, in particular after it quit coverage of WRC, due to its current NASCAR contract."

Vice

Reality bites
formulastara sanoi:
Minen vaan tajua, miten niin monet voi sanoa maikkarin kuvanlaatua paskaksi (3-6Mbit/s) ja näiden wheelsien(329 kb/s TOP'S) ja muiden laatua "ihan ookooksi". Ero bittivirroissa on vain 10-20 kertainen maikkarin eduksi. :eek:
Niin no, TVU:n kuvanlaatu ehkä häviää vertailussa mutta todellinen ohjelman laatu on Maikkarilla kyllä "hieman" huonompaa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vice sanoi:
Niin no, TVU:n kuvanlaatu ehkä häviää vertailussa mutta todellinen ohjelman laatu on Maikkarilla kyllä "hieman" huonompaa.
Suomen kieli, mainoskatkottomuus, Saarikin vain paranee vanhetessaan..

Vice

Reality bites
kouvotsvoni sanoi:
Suomen kieli, mainoskatkottomuus, Saarikin vain paranee vanhetessaan..
(Suurimmaksi osaksi) hengetön & asiantuntematon suomalaisselostajapoppoo saa minut vain repimään hiuksia päästäni ja kääntämään volyymit helvettiin. Miksi pitäisi kärsiä, jos tarjolla on paljon, paljon, paljon parempaakin.
Eihän Maikkarilla nyt tosissaan kestä kuunnella muita kuin JJ:tä. Kyllönen tosin on huumorivaihtoehto.

Lisäksi minua ei kiinnosta Maikkarin suomalaisylijumaluuden korostaminen ja suomalaisiin keskittyminen. Katsomalla ulkomaisia lähetyksiä ei tarvitse koko ajan kuunnella/katsoa sitä kimikimikimiheikkikimi -plörinää, joka jatkuu läpi lähetyksen. Eikä keskikastin/häntäpään kuljettajien tekemisistä oikein ikinä olla Maikkarilla kiinnostuneita, ellei kamera siellä alituiseen ravaa.

Mainoskatkottomuus ehkä on hyvä asia, mutta enpä taida muuta löytää :nope:

Kaikki omia mielipiteitäni!

Vice

Reality bites
WebSlave sanoi:
Ei edes Kekeä? Nykyisin itse kuuntelen sitä mielummin kuin JJ:tä.
JJ:n turinointi on aina miellyttänyt, mutta ei sitä Rosbergia aina jaksa. Välillä ihan hyvää analyysia heittää, välillä ei. No thanks.
Mika Salosta en ole koskaan pitänyt, ja Saari nyt on ärsyttävyyden huippu jokaisella mittarilla. Pulkkinen ja Mustakiikari ovat muuten vain pihalla ihan kaikesta radalla tapahtuvasta. Kyllönen on huvittava, vaikkei välttämättä ymmärräkään kaikkea.

Ainoa urheilulaji, jossa suomalaismenestys todella minulle jotain merkitsee, on MM-jääkiekko. Ja sitähän selostaa Suomen paras urheiluselostaja, Antero Mertaranta. Siinä vasta äijä.
Mutta toisaalta mikään muu jääkiekkoilu kuin juuri tuo MM ei minua kiinnosta yhtään. SM-liigat, NHL:t yms on mulle yks hailee.
Joten... joo :p

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vice sanoi:
Kyllönen tosin on huumorivaihtoehto.
Tää ei ole varsinainen moite, mutta tuli mieleen, että onkohan Matti keksinyt tässä kausien välissä jonkun ilmaisun, jota on pakko soveltaa jossain vaiheessa ensimmäistä kisaa. Viimeksi sellainen oli "servot soimaan". Oli siinä kyllä taukoakin Matin edelliseen selostukseen eli on voinut olla pidemmän ajan aikana syntynyt keksintö. Voin kuvitella että Mattia on harmittanut kun on ilmaisun keksinyt eikä ole päässyt sitä käyttämään ja sitten kun tilaisuus tuli niin pakko oli saada sanapari sydämeltään heti ensimmäisen kisan lähdössä (muistaakseni).

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Vice sanoi:
Tää on just tätä. TVU:n kuvanlaatu häviää EHKÄ maikkarille, ja mainoskatkot ovat vaan EHKÄ huonompi asia TVU:ssa.

Lisäksi selostajat ovat tietenkin poikkeuksetta aivan huippuja F1-selostajia TVU:lla. Ei mitään jenkkipropagandaa tai muuta ärsytystä ole koskaan ilmassa..?

zUsT

Well-known member
Sijainti
Tila
Ehkä huonompi? Ehkä se tosiaan on huonompi:eek: heh. Itte vastustin koko digi hässäkkää siinä määrin ettei tullut edes boxia hommattua. Formulat tulikin pääasiassa seurattua wheelsilta ja selostus on kyllä älyttömästi parempi kuin suomen vastaava, IMO. Mulla mukavasti tietokonehuoneessa sohva josta kyttäsin lähetykset 17" näytöstä, eikä kuvanlaatu suuremmin haitannut. Toki kaikkeen tottuu ja kyllähän se alkuun tuntui aika kehnolta, ja kaverin tykönä tulikin aluksi seurailtua kisa jos useampikin. Mainokset kyllä ärsyttää se pitää rehellisesti myöntää. Nyt mulla on taas puntarissa tvu vs max, kun kiinnostaisi nuo F1-extra lähetykset ja toki tän myötä varmasti tulis katsottua kisatkin sieltä. Mutta se selostus prk ku sais valita millä kielellä tulee selostu, ei luulis olevan vaikeeta digiaikana. Wheelsin ku sais maxin kautta näkymään ni siitä kyllä vois jotain maksaakin. No nyt on taas hintakin noussut, joten varmaan se kuppi taas kallistuu tvu:n puolelle. Kun joku täällä sanoi että hänen mielestään korotus oli maltillinen, ni en kyllä voi käsittää miten 50% korotus on maltillinen? Viimevuonna kallistuin tvu:n puolelle ja nyt hinta on vielä noussut ja kun ei ole niille lisäkanaville mitään käyttöä, ni kyllä se vaan alkaa etomaan enemmän ja enemmän. Kiitos MTV3, kiitos!

olen puhunut, suljen itseni...naks!

WebSlave

Trackman
zUsT sanoi:
Kun joku täällä sanoi että hänen mielestään korotus oli maltillinen, ni en kyllä voi käsittää miten 50% korotus on maltillinen?
Maltilliseksi sitä kutsui ainakin Jäämies ja minä, joskin toisessa ketjussa Vapaan puolella. Jäämies vertasi korotuksen suuruutta vuositasolla yhteen tankilliseen bensaa (ts. viittasi pikemmin summan maltillisuuteen kuin korotusprosentin) ja itse taas pidin korotusta maltillisena suhteessa lisätarjontaan. Eihän kyseessä edes ole varsinaisesti hinnankorotus vaan tuotteen muutos.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
WebSlave sanoi:
Maltilliseksi sitä kutsui ainakin Jäämies ja minä, joskin toisessa ketjussa Vapaan puolella. Jäämies vertasi korotuksen suuruutta vuositasolla yhteen tankilliseen bensaa (ts. viittasi pikemmin summan maltillisuuteen kuin korotusprosentin) ja itse taas pidin korotusta maltillisena suhteessa lisätarjontaan. Eihän kyseessä edes ole varsinaisesti hinnankorotus vaan tuotteen muutos.

Buahhahhaa :D Tuotteen muutos. :D mies on markkinointialalla.
Laitetaan maitotölkkeihin uusi kuva ja kaksisuuntainen kaatonokka ja hintaa 50% lisää. Eihän kyseessä mikään hinnankorotus ole vaan tuotteen muutos :)

Newtown

Well-known member
formulastara sanoi:
Minen vaan tajua, miten niin monet voi sanoa maikkarin kuvanlaatua paskaksi (3-6Mbit/s) ja näiden wheelsien(329 kb/s TOP'S) ja muiden laatua "ihan ookooksi". Ero bittivirroissa on vain 10-20 kertainen maikkarin eduksi. :eek:

Itsellehän voi valehdella, mutta kuinka paljon, herää kysymys.
No naurettavaa tosiaan on väittää maikkarin kuvanlaatua heikoksi, jos vertaa juuri esim. Wheelsiin. Mutta itse ainakin kirjoittelin, että SpeedTV:n lähetykset ovat varmasti tasoltaan (eli siis sisällöltään + selostus) eri luokkaa mitä maikkarilla.

Ja itselle tuo Wheelsin kuvanlaatu on aivan riittävä, kun ottaa huomioon että sen katsominen ei maksa mitään.

Ei enää muutenkaan kiinnostaisi kuunnella Saaren ammattitaidotonta selostusta ja kun jätkä ei formuloista tiedä paljoa mitään. Rosberg + muut asiantuntijat pelastavat paljon, mutta ei tarpeeksi.

WebSlave sanoi:
Jäämies vertasi korotuksen suuruutta vuositasolla yhteen tankilliseen bensaa (ts. viittasi pikemmin summan maltillisuuteen kuin korotusprosentin) ja itse taas pidin korotusta maltillisena suhteessa lisätarjontaan. Eihän kyseessä edes ole varsinaisesti hinnankorotus vaan tuotteen muutos.
Siis huh, huh. Mitä oon lueskellut näitä sun juttuja, niin oletko maikkarilla töissä? Ihan varmasti. ;)

Ja jos et ole, niin mikä ihme sulla on puolustella tätä kanavapaketin hinnannousua? Kolme uutta kanavaa tulee, mutta tällähän vaan on naamioitu tämä hinnan korotus. Muka tulee lisää "sisältöä" pakettiin ja hintaa on siis luonnollista nostaa.

Itse ehkä koet tämän lisätarjonnan rahan arvoisena, mutta entäs suurin osa ihmisistä jotka eivät kyseisiä kanavia edes tarvitse. Eikä muka ole hinnankorotus vaan "tuotteen muutos", kiitti päivän nauruista :D

Nuo nykyisetkin "lisäkanavat" Faktat jne. ovat aikamoista kuraa tasoltaan ja tuskin taso näillä muillakaan kanavilla kovin kummoinen on.

Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
JvFan sanoi:
Siis huh, huh. Mitä oon lueskellut näitä sun juttuja, niin oletko maikkarilla töissä? Ihan varmasti. ;)
Itse olen saanut käsityksen että WebSlave olisi töissä FIAssa/FOMilla. :eek!:

WebSlave

Trackman
JvFan sanoi:
En ole Maikkarilla töissä, olen Maikkarin pakettiin tyytyväinen asiakas, joka vain haluaa tuoda toisenkin näkökannan muutoin pääasiassa kriittiseen mielipiteenilmaisuun.
Ja jos et ole, niin mikä ihme sulla on puolustella tätä kanavapaketin hinnannousua? Kolme uutta kanavaa tulee, mutta tällähän vaan on naamioitu tämä hinnan korotus. Muka tulee lisää "sisältöä" pakettiin ja hintaa on siis luonnollista nostaa.
Vastataan vaikkapa tällä tavalla:
Olisinko valmis maksamaan F1:n vapaista harjoituksista, GP2:sta ja mainoksettomuudesta 10 € kuussa. Olisin (ja olen).

Olisinko valmis maksamaan scifikanavasta, jolta tulee Star Trekiä, Avaruusasema Alfaa ym. scifitavaraa 5 € kuussa? Olisin.

Miksipä en siis olisi valmis hyväksymään scifikanavan liittämistä Maikkarin kanavapakettiin viiden euron hinnankorotuksen kera.
Itse ehkä koet tämän lisätarjonnan rahan arvoisena, mutta entäs suurin osa ihmisistä jotka eivät kyseisiä kanavia edes tarvitse.
No, he saavat ilmaista oman mielipiteensä, minä ilmaisen omani.

Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Heh, Mertarantahan veti tuon ralliselostuksen hyvin, vaikkei taidakaan olla miehen "alaa".

formulastara sanoi:
Tää on just tätä. TVU:n kuvanlaatu häviää EHKÄ maikkarille, ja mainoskatkot ovat vaan EHKÄ huonompi asia TVU:ssa.

Lisäksi selostajat ovat tietenkin poikkeuksetta aivan huippuja F1-selostajia TVU:lla. Ei mitään jenkkipropagandaa tai muuta ärsytystä ole koskaan ilmassa..?
Tuota... voinet ehkä ymmärtää, että tuon "ehkä" -sanan mukanaolo tuolla ei välttämättä aina tarkoita sitä mitä luulet.

Ja kyllä, Speed TV:n selostajat ovat mielestäni huippuja. Lähes täydellisiä (rehellinen mielipiteeni) :ahem: AINOA ärsyttävä asia on (toisinaan) Peter Windsorin luoma Hamilton -hypetys, mutta ei sekään ole mitään Maikkarin räikkös-ylistykseen verrattuna.

Viimeksi muokattu:

JRantajoki

Well-known member
Itselle on kyllä sellanen maku suussa (ja faktahan tämä onkin) että formuloilla myydään ihmisille siinä ohessa läjä p*ska kanavia joita ei oikeasti monikaan varmaan halua.. ihan tarkoituksellista kiskontaa ja hävytöntä bisnestä.. tuotteen muutos.. hmmm.. juu samaa mieltä maitopurkkikommentin kanssa..
On siellä maikkarilla varmaan jo ajat sitten suunniteltu monivuotinen strategia tähänkin, eli jos tämän nielette niin odottakaa ensi kaudella lisää hintaa ja jotain äärihoukuttelevaa pakollista "tuotteen muutosta".. :eek!:

WebSlave

Trackman
Drunken Predator sanoi:
Itselle on kyllä sellanen maku suussa (ja faktahan tämä onkin) että formuloilla myydään ihmisille siinä ohessa läjä p*ska kanavia joita ei oikeasti monikaan varmaan halua.. ihan tarkoituksellista kiskontaa ja hävytöntä bisnestä.. tuotteen muutos.. hmmm.. juu samaa mieltä maitopurkkikommentin kanssa..
Öh... Mitä väliä sillä on mitä siinä F1:n kyljessä tulee, jos itse ainoastaan laskee paljonko F1:lle tulee hintaa? Eihän niitä muita kanavia tarvitse katsoa, eikä edes virittää boksiin, jos kovasti häiritsee. Ilman Faktaa, Leffaa ja Junioria paketin hinta olisi ehkä pari euroa halvempi, eli parisenkymppiä vuodessa. Onpa kiskontaa.
On siellä maikkarilla varmaan jo ajat sitten suunniteltu monivuotinen strategia tähänkin, eli jos tämän nielette niin odottakaa ensi kaudella lisää hintaa ja jotain äärihoukuttelevaa pakollista "tuotteen muutosta".. :eek!:
Tottakai on. Maikkari myy juuri niin paljon ja niin kalliilla kuin kansa vain ostaa. Yrityksenä se on sen tehtävä. Ostaminen ei kuitenkaan ole pakollista.

Pade_

Well-known member
Sijainti
Internetin vihayhteisöt
Ikuinen whine noista maikkarin hinnoista. Maikkari on yritys, jonka tarkoituksena on tehdä rahaa. Tuskin tämä korotus jää viimeiseksi...

TVU Playerille :alppu:
CamoN sanoi:
Aika hassua tavallaan, että tuolla on Skandinavian joukkue ja Suomen joukkue. :thumbup:
Suomi ei kuulu Skandinaviaan, vaan Fennoskandiaan, johon kuuluu Skandinavia, Suomi,Karjala ja Kuolan niemimaa. (Jos nyt ymmärsin mitä tarkoitit...)

Viimeksi muokattu:

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
Drunken Predator sanoi:
Se mitä MTV3:n kannattaisi ehdottomasti tehdä, olisi bisneksen teon unohtaminen, kanavapaketin myyminen polkuhintaan ja konkurssi muutaman vuoden kuluttua. Näinhän se maailma toimii. Voi morjens teidän kanssanne. :jaska: :jaska:

PS. Tutustumisen arvoista asiaa joillekin henkilöille

Status
Ei avoinna uusille viesteille.