Jep, hyvin toimii. Paljonkohan tässä on mainoksia?Silk Cut Jaguar sanoi:Joo toimii.
Mickey: numero 53060 siitä listasta.
Vertaisiko joku, paljonko on jäljessä?Total Bummer sanoi:On vaan jäljessä aika pahasti
Jolla taas ei ole mitään väliä kunhan ei seuraa livetimingiä tai omaa pakonomaista tarvetta katsella välillä foorumin kommentteja, tmsRunar ja Kyllikki sanoi:Kattokaa Star Sportsilta. Speedin streami on yli 10 minsaa jäljessä muista.
En omalla kohdalla urheilun seuraamista miellä harrastukseksi vaikka esim. lätkämatseissa joskus tuleekin käytyä. Harrastaminen on sitä kun itse tekee jotain näin lyhyesti ilmaistuna (näsäviisaille: tiedän, että katseleminen/ istuminen on "tekemistä").WebSlave sanoi:No joo, eipä se rekisteröityminen paljoa kerro. Ei nuo 007:n postausmäärätkään viittaa kovin fanaattiseen fanitukseen - tai sitten se ei vain ilmene tänne kirjoittamalla.
Onneksi olen Thaimaassa juuri nyt. Aika-ajot tulivat aamulla 10.00 ja kisa 11.30L4z! sanoi:Moniko meinaa kattoo livenä?
Moniko valvoo?
Moniko herää?
Klo 5 on just ehkäpä pahin aika. Ei tiiä herätäkkö vai valvoo.
Onneksi olen Thaimaassa juuri nyt. Aika-ajot tulivat aamulla 10.00 ja kisa tulee 11.30L4z! sanoi:Moniko meinaa kattoo livenä?
Moniko valvoo?
Moniko herää?
Klo 5 on just ehkäpä pahin aika. Ei tiiä herätäkkö vai valvoo.
hmm mikäs tämä nyt on?jeejeejee sanoi:katsokaa täältä, tulee suorana ja toimii soneran liittymistäkin
http://itv-90.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf
Ongelman voi purkkaviritysratkaisuna kiertää (niin sikäli mikäli jos tämä toimii, ainakin itsellä toimii) tällä ohjelmalla: Hotspot Shield. Ohjelma sisältää adwarea (tarkemmin ärsyttävän bannerin selaimeen, ainakin Firefoxiin), mutta sen voi poistaa suoraan ohjauspaneelin add/remove kautta ja ohjelman ollessa pois päältä, sitä ei pitäisi olla. Ohjelman asentamisen jälkeen tehtäväpalkkiin ilmestyy kilpikuvake, jonka pitäisi muuttua vihreäksi pian. Jollei, niin klikkaa sitä ja yhdistä uudelleen. Ohjelmaa ei tarvitse pitää päällä enää sen jälkeen kun TVUPlayer on jo käynnistetty.Cage sanoi:Jipii... Soneran liittymä ja TVU ei toimi... prkl. Onneksi edes tuo stream toimii. Tai ainakin niin voisi olettaa, kun ainakin tällä hetkellä avautuu... mitään ohjelmaa tietenkään tule, mutta viestin perusteella olisi formulaa odotettavissa.