TVUPlayerilla Formuloita

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Vice sanoi:
Jaa no eipä tuo kyllä enää yhdistä mulla tonne Hotspotin omille sivuillekaan.
Ei sinne tarvikaan päästä... niin mä olen ainakin todennut. Lienee vaan joku mainospopup. Kun reconnectaa siitä tehtäväpalkin ikonista, niin aukeaa uusi selainikkuna/tab ja se on se tärkein kohta.

Vice

Reality bites
Ehkäpä tärkein, mutta siihen se jämähtää joka kerta yhdistämättömäksi :alppu: joillain muilla oli ollu samaa ongelmaa, mutta kukaan ei tiedä miten menetellä.

No ITV:tä sitten.

Pade_

Well-known member
Sijainti
Internetin vihayhteisöt
Live Timing vaatiikin nykyään rekisteröitymisen eikä se systeemi näytä nyt mulla pelaavan... Se "next" nuoli on jotenkin jäässä...

Toni_V

Well-known member
Silk Cut Jaguar sanoi:
Ei sinne tarvikaan päästä... niin mä olen ainakin todennut. Lienee vaan joku mainospopup. Kun reconnectaa siitä tehtäväpalkin ikonista, niin aukeaa uusi selainikkuna/tab ja se on se tärkein kohta.
Proxyn kautta pääsee sinnekin, kiitoksia vaan Soneralle. Connectilla pääsi kiinni, mutta saattaa olla että siinäkin auttoi tuo selaimen proxy.

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Mulla ainakin megasellä yhteydellä (ei kyllä koko kaistaa silti tuntunut käyttävän) tuntui bitrate loppuva tuosta ITV:n streamistä. Enemmän liikettä niin meni heti nykiväksi. Samaa oon joskus huomannut TVU:ssa, mutta todella harvoin.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Silk Cut Jaguar sanoi:
Mulla ainakin megasellä yhteydellä (ei kyllä koko kaistaa silti tuntunut käyttävän) tuntui bitrate loppuva tuosta ITV:n streamistä. Enemmän liikettä niin meni heti nykiväksi. Samaa oon joskus huomannut TVU:ssa, mutta todella harvoin.
Konees ei jaksa pyörittää tota flashiä? :D

Pööni

Well-known member
kiki sanoi:
Mistäs ITV:n streamin saa näkyviin?
http://itv-95.vo.llnwd.net/d1/broadband/itvf1/default.html#
Tosi hyvä kuvanlaatu, erottaa numerot ja kaikki. Speedillä tosin paaaljon paremmat selostajat. Millään puolen megan netillä en tota kyllä lähtis koittamaan, ku megallaki on jo tuskaa.

Lisäyksenä vielä, että tuolta näkee aina kaikki harjotukset, eikä tartte aina jännittää, että mikä kanava toimii millonkin.

Senten

Well-known member
Sijainti
Finland
kiki sanoi:
Mistäs ITV:n streamin saa näkyviin?
Ei voi olla kovin vaikeaa katsoa pari postausta ylempää?

Ensimmäiselle sivulle voisi laittaa muutakin tietoa kuin pelkästään TVUPlayerin kotisivut, edes toimivat sellaiset. Ja ei ehkä olisi pahitteeksi vaihtaa otsikkoakin, kun kuitenkin streameista täällä puhutaan.

Helpottaisi varmaan? :)

Vice

Reality bites
ITV:n kuvanlaatu oli ihan hyvää (joskin vääristynyt 16:9 kuvamuoto ärsytti), mutta kanavalla ei todellakaan mitään Speedin tasoista selostusta tai muutakaan ollut.

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Banaani sanoi:
Konees ei jaksa pyörittää tota flashiä? :D
Luepa uudelleen, puhuin bitratesta. Tosin en tiedä oliko edes yhteydestä kiinni, koska ei näyttänyt käyttävän kuin puolet kaistasta.

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Senten sanoi:
mutta Teliasonera ei ole ainakaan toistaiseksi tiedottanut asiasta edes nettisivuillaan."
No mitäpä voi odottaa moiselta paskafirmalta, jonka paperilaskut maksaa kohta euron ja asiakaspalvelu muuttuu maksulliseksi.

kiki

Member
Pööni sanoi:
http://itv-95.vo.llnwd.net/d1/broadband/itvf1/default.html#
Tosi hyvä kuvanlaatu, erottaa numerot ja kaikki. Speedillä tosin paaaljon paremmat selostajat. Millään puolen megan netillä en tota kyllä lähtis koittamaan, ku megallaki on jo tuskaa.

Lisäyksenä vielä, että tuolta näkee aina kaikki harjotukset, eikä tartte aina jännittää, että mikä kanava toimii millonkin.
Kiitos tarkennuksesta, kun katoin tuota linkkiä, niin ei ollut lähetystä enkä katsonut linkin nimeä niin tarkkaan että olisin huomannut tuon olevan ITV.

Hienoa, eiköhän tuo kaksi megaisella näy.

Edit: No eihän tuo ollut se mitä olin käynyt katsomassa. Mutta mikäs proxy toimiin tämän kanssa? En saanut Atunnel.com tai proxify.com toimimaan??

Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Hmm... TVU ei näytä vieläkään pelittävän. Hidas Sonera -.-

Status
Ei avoinna uusille viesteille.