TVUPlayerilla Formuloita

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Vice sanoi:
Paitti ettei tuokaan ohjelma välttämättä kaikilla toimi :eek: kuten mulla.
Mutta suurimmalla osalla sentään... tosin eipä tostakaan ole hyötyä niin kauan kuin "Wheels" on hukassa.

Se siis kävi listassa eilen? Ei ainakaan taas tänä iltana siellä ollut.

Jurp

New member
Codecit

Olen pari tuntia värkännyt tämän tvuplayerin kanssa eikä millään tule kunnon kuvaa. Ilmeisesti joku codeceista puuttuu. Kuvassa näkyy vain räkeitä värejä... Onko kellään samanlaista ongelmaa?

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Jurp sanoi:
Olen pari tuntia värkännyt tämän tvuplayerin kanssa eikä millään tule kunnon kuvaa. Ilmeisesti joku codeceista puuttuu. Kuvassa näkyy vain räkeitä värejä... Onko kellään samanlaista ongelmaa?
WMV Acceleration tai joku vastaava pois ATI:n ohjauspaneelista.

(En edes tiedä onko sulla ATI, mutta tuo on niin yleinen ongelma että oon melko varma että tosta kyse :))

Marc de Wolf

Part Vampire Part Warrior
Silk Cut Jaguar sanoi:
tosin eipä tostakaan ole hyötyä niin kauan kuin "Wheels" on hukassa.

Se siis kävi listassa eilen? Ei ainakaan taas tänä iltana siellä ollut.
Wheels löyty tosiaan listoilta la-su yöllä ja hyvin pelitti, mutta aamulla oli taas kadonnu.

Jurp

New member
Silk Cut Jaguar sanoi:
WMV Acceleration tai joku vastaava pois ATI:n ohjauspaneelista.

(En edes tiedä onko sulla ATI, mutta tuo on niin yleinen ongelma että oon melko varma että tosta kyse :))
Ok, kiitokset. On Atin ohjain ja oli just tuosta kiinni.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
mustavihannes sanoi:
Mulla ei vieläkään toimi TVU, mutta tuo ITV:n streami on kyllä mainio.
Toimisiko muuten tuo ITV:n streami sattumoisin myös kännykällä? Jos esim. Operan mini-selaimen laittaa kännykkään.

Vice

Reality bites
No en olisi ITV:tä katsonut muutenkaan, Speedin lähetykset paljon parempia.

Toni_V

Well-known member
miksu sanoi:
TVU tuntuu nyt pelittävän sonerallakin, vihdoin prkl:eek!:
Laitoin muuten kyselyn että paljonko käyttäjille hyvitetään kun osa internettiä ei ole toiminut pariin viikkoon. Sain viestin että juttu on jonnekin laitettu eteenpäin, muttei sen jälkeen ole mitään kuulunut. Laittakaas muutkin valitusta sinne niin saa jotain massaa liikkeelle

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Toni_V sanoi:
Laitoin muuten kyselyn että paljonko käyttäjille hyvitetään kun osa internettiä ei ole toiminut pariin viikkoon. Sain viestin että juttu on jonnekin laitettu eteenpäin, muttei sen jälkeen ole mitään kuulunut. Laittakaas muutkin valitusta sinne niin saa jotain massaa liikkeelle
Kannattaa laittaa ihan reklamaatio. Lain mukaan on oikeus 15 € hyvitykseen alkavalta viikolta.

Reklamaatio onnistuu ihan suoraan sonera.fi/omatsivut. Täysin eri juttu tietenkin että tullaanko mitään hyvityksiä ikinä siltikään maksamaan.

Silk Cut Jaguar

Well-known member
jak sanoi:
Kaikki jotka on katselleet ITV:n streamia, viritelkääpä TVU kuntoon viikonlopuksi. Näyttäisi siltä että ITV on sulkenut streamin muilta kuin brittiasiakkailta. :thumbdown http://www.itv-f1.com/VideoLive.aspx
Eihän tuo ole toiminut suoraan nettisivuilta ennenkään?

Tosin enää ei toimi se suora linkkikään, ei tosin tuu mitään ilmoitusta, mutta linkistä tulee 404 error.

triniemi

A.siantuntija ja neuvos
Sijainti
JKL
Onko kukaan saanut millään softalla jenkkien ESPN2-kanavaa näkyyn?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.