JRantajoki
Well-known member
Laitat vaan sen selaimen pois koko ruudusta ja skaalailet miten tahdot :thumbup:Pade_ sanoi:Saiskohan tota kuvaa säädettyä pienemmäksi/tarkemmaksi?
Laitat vaan sen selaimen pois koko ruudusta ja skaalailet miten tahdot :thumbup:Pade_ sanoi:Saiskohan tota kuvaa säädettyä pienemmäksi/tarkemmaksi?
Kiitokset Juopuneelle Saalistajalle (vai onko se vaan predatoori?) tästä vinkistä.Drunken Predator sanoi:Laitat vaan sen selaimen pois koko ruudusta ja skaalailet miten tahdot :thumbup:
Joo pätki ekassa kisassakin.. Viimenen isku mulle oli kun puhuivat tiimiradion päälle jotain diibadaabaa ja sit valittivat kun ei oikein kuullut sitä... ei saatana varmaan kuulekkaan kun itse vaan pälpättää päälle mistään välittämättä! pffft. Onneksi speed toimii ja varmaan seuraavaan kisaan hommaan maikkarin paketin.. tulee vaan speedin selostusta niin ikävä.Vturkula sanoi:http://mad-max.coolpage.biz/simulcastPlayer_02.swf pätkii sairaasti! Taitaa tulla limitti katsojien määrässä vastaa ku osote pyörii jo joka paikassa myP2P.eu:ta myöten!:jaska:
Istaria sanoi:Toimiskin Speed, vaan ei vaan näy listassa. Pakko katsoa diashowta
Edit: Nyt näkyy. \o/
Tämä toimii ja paras kuva tähän astisista!!!:thumbup:Vilkku sanoi:
Vittu! Tämähän toimi välittömästi, kirjaan heti buukmarksiin.Vilkku sanoi:
Asiallista kiroilua (paska helvetti vittu saatana)Thunder sanoi:Vittu! Tämähän toimi välittömästi, kirjaan heti buukmarksiin.
Tottakai kiroilen asiallisesti mutta sitten kun rupean tarinoimaan, siinä mitään kukaan ymmärrä kuin jotkut hahmot ja olen niille aika tärkeä (paskat).Pade_ sanoi:Asiallista kiroilua (paska helvetti vittu saatana)
Kiva että näet sinäkin nämä ajot:wink:
:yuck: Joo onpa tosi tasokasta. Miksi pitäisi maksaa, jotta korvat räjähtäisi kuunnellessa jonku Saaren "tasokasta" kommentointia ja katsoa Räikkös-hehkumointeja. Ei kiitos :jaska:äxä sanoi:Mitä... pätkiikö pikselistriimi ja ei näy välillä ollenkaan? Yllättävää. Aika hemmetin tasokas kotimainen vaihtoehto on tarjolla TV:stä ja silti hakkaatte päätä seinään.
No kukin tavallaan.