Osaakos joku vastata tähän mun ja parin muunkin ihmisen mieltä askarruttavaan seikkaan, että miksi Youtuben valikoima on aivan erilainen kotikoneella kuin iPadilla/puhelimella selatessa?
Rajoitettu tila
Rajoitettu tila piilottaa videot, joissa voi olla sopimattomaksi merkittyä tai muuten epäasiallista sisältöä. Mikään suodatin ei ole 100 % tarkka, mutta tämä karsii räikeimmät tapaukset.
Rajoitettu tila -asetuksesi koskee vain tätä selainta.
Johtuisko asia siitä, että Alberttia on lyöty klapilla päähän. Mutta kuka löi, selvinneekö koskaan?
SEC_ERROR_UNKNOWN_ISSUER sanoi:https://www.google.fi/ Toisen osapuolen varmenteen myöntäjää ei tunnistettu. HTTP Strict Transport Security: false HTTP Public Key Pinning: true
Korjasin itse vian. Kiitos.Jee. Mistähän Firefox keksi, että mm Google on vähän semmonen sivusto, mutta F1-Forum taas ei?
Joku muu jumi, ei johdu tuosta. Mitenkäs ohjelmassa valitsit kyseisen poltto-operaation? Luultavammin vika löytyy sieltä - tai sitten vaan huonoa tuuria.Yritin eilen polttaa audio-cd:n CD-R levylle läppärilläni mut ei onnistunut.Mitään virhettä CDBurnerXP ei heittäny, jäi vaan jumiin pyörimään vinhaan. Onko mahdollista että tämä asema tukee vain CD-RW-levyjä eikä lain CD-R-levyjä? Kyljessä lukee laatikossa vain RW...
Olisit yrittänyt losseja :thumbup:Itse yritin eilen polttaa sillat takanani mut ei onnistunu
Olisit yrittänyt losseja :thumbup:
Valitsin "Kopioi levy"
Ei levyssä ollutkaan vika, kokeilin polttaa Datalevyn niin toimi.
Klosseistahan tuo kuuno jo kieltäytyi.