Tyhmiä ja vähemmän tyhmiä kysymyksiä tietokoneista II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hymy irtosi, kunnes hyytyi 8,5% kohdalle:):frown:
Pitääpä kokeilla toistamiseen.
...
Sitten toimikin:):)

Kiitosta burb et al.

Osaakos joku vastata tähän mun ja parin muunkin ihmisen mieltä askarruttavaan seikkaan, että miksi Youtuben valikoima on aivan erilainen kotikoneella kuin iPadilla/puhelimella selatessa?
Viimeisin esimerkki oli eiliseltä, kun tietovisaan olin valmistellut yhden musakysymyksen. Kotiläppäriltä tarkistin, että biisi löytyy Tubesta ja kellotin sen intron, että osaan stopata oikeassa kohdin. Vaan ko. ravintelissa musa soi iPadilta ja sieltäpä ei Youtubesta biisiä laisin löytynytkään. Vastaavia esimerkkejä on ollut aiemminkin.

Mää ole ku klapil päähä lyöty.

Osaakos joku vastata tähän mun ja parin muunkin ihmisen mieltä askarruttavaan seikkaan, että miksi Youtuben valikoima on aivan erilainen kotikoneella kuin iPadilla/puhelimella selatessa?

Joskus törmäsin Youtubea selaillessani sellaiseen viestiin, että videon lataaja ei ole tarkoittanut ja/tai antanut lupaa videon toistoon mobiililaitteella.

Johtuisko asia siitä, että Alberttia on lyöty klapilla päähän. Mutta kuka löi, selvinneekö koskaan?

Yritin eilen polttaa audio-cd:n CD-R levylle läppärilläni mut ei onnistunut.Mitään virhettä CDBurnerXP ei heittäny, jäi vaan jumiin pyörimään vinhaan. Onko mahdollista että tämä asema tukee vain CD-RW-levyjä eikä lain CD-R-levyjä? Kyljessä lukee laatikossa vain RW...
Joku muu jumi, ei johdu tuosta. Mitenkäs ohjelmassa valitsit kyseisen poltto-operaation? Luultavammin vika löytyy sieltä - tai sitten vaan huonoa tuuria.

Mistä johtuu ja mikä avuksi, kun hiiren kursori huitelee välillä hallitsemattomasti omilla teillään. Pelaappa siinä sitten. :doubtful: