DSQ
Elossa
Onko googlettaminen nykyään diskausta?
Enpä tiedä. Mutta sen tiedän, että nyt on kyllä Mossukalla kova yritys päällä.
Mitä jos kokeilisit höllentää nyörejä joskus?
Viimeksi muokattu:
Onko googlettaminen nykyään diskausta?
Enpä tiedä. Mutta sen tiedän, että nyt on kyllä Mossukalla kova yritys päällä.
Mitä jos kokeilisit höllentää nyörejä joskus?
Ei oo nöyrit tiukalla. Kunhan suoraan vittuilen.![]()
No mä olen kyllä aina otettu, kun joku viitsii kuluttaa muhun aikaansa. :thumbup:
No mä olen kyllä aina otettu, kun joku viitsii kuluttaa muhun aikaansa. :thumbup:
Onkohan tuo joku roskakuskien salamerkki? Olivat jättäneet roskiksen avautumaan talon suuntaan, kun ennen aina jättäneet sivusuuntaisesti ja näemmä kadun varrella muilla normaalisti.
Kuulemma merkkaavat tuolla keinolla talot joissa ei ole varastettavia autoja.
Kouvo vähissä vaatteissa...uijui...fapfapfap...
Kumpi siinä on homo? Se joka pyllistää vai se joka vetää?
Entä nollaantuuko tili kymmenennestä kerrasta?
It ain't gay if the balls don't touch.
Harrastetaanko Suomen ulkopuolella pohjien ottamista?
Suomalainen tapahan ei johdu siitä, että baarien pakko pitää vielä tolkuttomampia hintoja mitä kaupat.Suomalaiset poliitikot ovat kertoneet, että ulkomailla juodaan sivistyneesti. Tämä ei heidän mukaansa onnistu suomalaisilta, joten täytyy lisätä sääntöjä, maksuja ja rajoituksia.
Ei baarien ole pakko pitää kauppoja korkeampia hintoja, tosin jos ei pidä, niin nurin on nopeasti.Suomalainen tapahan ei johdu siitä, että baarien pakko pitää vielä tolkuttomampia hintoja mitä kaupat.
Harrastetaanko Suomen ulkopuolella pohjien ottamista?
Suomalaiset poliitikot ovat kertoneet, että ulkomailla juodaan sivistyneesti. Tämä ei heidän mukaansa onnistu suomalaisilta, joten täytyy lisätä sääntöjä, maksuja ja rajoituksia.