DSQ
Elossa
Se toimii todella hyvin. Laskee stressitasoa huomattavasti.
Eipä hyvin mene, jos forum-keskustelut aiheuttavat stressiä.
Se toimii todella hyvin. Laskee stressitasoa huomattavasti.
Eipä hyvin mene, jos forum-keskustelut aiheuttavat stressiä.
Mun yks suosikki kaikista forumjutuista on kun Jaska totes että ei jarnaamiseltaan pysty enää rentoutumaan edes saunassa ja näin ollen vetäytyi ikiajoiksi forumilta.
Mun yks suosikki kaikista forumjutuista on kun Jaska totes että ei jarnaamiseltaan pysty enää rentoutumaan edes saunassa ja näin ollen vetäytyi ikiajoiksi forumilta.
Kolme viikkoa olisi jo tosi upea suoritus.Kauanko kämppiksen raakaa kanaa pitää katsella keittiön pöydällä ennen kuin sen voi heittää hyvällä omallatunnolla roskiin?
Ei löytyis linkkiä? Oli meinaan mulle ihan uus juttu.
Ei ole etsimisen arvoinen tarina.
Se oli joku miljuunan viestin nillitystoikki ylläpitopuolella. tmoi oli Vapaalla tehnyt oletuksia jaskan ajatuksista tms. ja kuppi meni nurin notta kilahti. Anteeksipyyntöäkin vaadittiin ja kun lopulta saatiin niin se oli väärällä tavalla pyydetty tai jotain.
Se oli joku miljuunan viestin nillitystoikki ylläpitopuolella. tmoi oli Vapaalla tehnyt oletuksia jaskan ajatuksista tms. ja kuppi meni nurin notta kilahti. Anteeksipyyntöäkin vaadittiin ja kun lopulta saatiin niin se oli väärällä tavalla pyydetty tai jotain.
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=28820&page=11&p=1666556&viewfull=1#post1666556
Tuosta taitaa lähteä. Vähän alkua olen katsellut.
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=28820&page=11&p=1666556&viewfull=1#post1666556
Tuosta taitaa lähteä. Vähän alkua olen katsellut.
Pyryfin referaatti tapahtumista oli hauskempi kuin itse jarna.
Miksei ignore kelpaa?