Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta, del två

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siinäkös se uudistus nyt sitten oli, että parin viikon päästä kanava vaihdetaankin taas muotoon MTV3? Ihme saatanan soutamista ja huopaamista sanon ma. :frank: Ihme että kanavalla menee huonosti. Tostakin touhusta maksettu varmaan miljoonia. :thumbfh:

Ei sitä kanavaa koskaan ollut tarkoitus uudelleennimetä. Ainoastaan firma ja kaikki muut kanavat joiden nimessä se mtv3 oli, poislukien itse kolmonen.

Ei sitä kanavaa koskaan ollut tarkoitus uudelleennimetä. Ainoastaan firma ja kaikki muut kanavat joiden nimessä se mtv3 oli, poislukien itse kolmonen.

Täh?

Eivät siis saaneet sitä kanava tunnusta veivattua etukäteen muotoon mtv3, vaan se oli pelkkä mtv. Ja vieläkin ilmeisesti satunnaisesti. Joku intilainen graafikko sitä muokannut sitten lisähintaan vai? :D

Eivät siis saaneet sitä kanava tunnusta veivattua etukäteen muotoon mtv3, vaan se oli pelkkä mtv. Ja vieläkin ilmeisesti satunnaisesti. Joku intilainen graafikko sitä muokannut sitten lisähintaan vai? :D

Edelleenkään sitä kanavan nimeä ei ollut tarkoitus muuttaa. Eikä sitä muutetukaan.

Kaipaan tätä. Saisko takaisin?
MTV3_2.jpg

Pitäisköhän mun... ??? Jaa-a, jaa-a. Ei kai siitä mitään haittaakaan voi olla, vai?