Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Kai riippuu maksimihinnasta, mihin tuo varmentamaton maksu hyväksytään.

Joo, tuo selittäisi sen miksi tuossakin automaatissa oli kuitenkin se numeronäppäimistö korttiaukon vieressä. 36,70€ maksoi oma ostokseni kummallakin kerralla, ettei sitä varmistusrajaa hirmuisen alas ole laitettu. Mä olin olettanut, että nuo automaatit aina kysyisivät tunnuslukua. Ehkä siinä on ajateltu, että pikkuostoksissa riski on suurempi, että joku näkee ostajan tunnusluvun ja saa sen jälkeen käsiinsä kortin kera tunnusluvun kuin se, että varas pöllii kortin ja ostelee sillä pikkuostoksia ilman tunnuslukua.

Oliko tuossa Facebookin peukutus-jutussa äsken 126 tykkääjää, ja miten se voi vähetä?:doubtful:

Tämä voi olla ehkä maailman tyhmin kysymys ikinä, mut kysympä nyt vaan:

Voiko tehdä johonkin aiheen jossa kirjoittaisi omia tarinoita?

Vapaassa keskustelussa pitkälti ainoa rajoittava tekijä toikkien aiheille on suomen laki. Tuollainen toikki ei varmasti yhtäkään lakia riko, eli ole hyvä vaan ja tee moinen.

Tee vaikka tänne vapaaseen aihe: Iso8:n tarinat. On täällä muillakin omia ketjujaan horinoilleen. Kuten vaikka JPP ja Kuuntelen juuri nyt.

Vapaassa keskustelussa pitkälti ainoa rajoittava tekijä toikkien aiheille on suomen laki. Tuollainen toikki ei varmasti yhtäkään lakia riko, eli ole hyvä vaan ja tee moinen.

Ok. Teen sen heti, kun se on valmis.

Tee vaikka tänne vapaaseen aihe: Iso8:n tarinat. On täällä muillakin omia ketjujaan horinoilleen. Kuten vaikka JPP ja Kuuntelen juuri nyt.

Tosta puheen ollen mullakin on toi oma horina-ketju tuol F1-vapaan puolela. Vink. vink.;)

Että käypääkä sieläkin kommentoimassa mun autoja ihan vaikka ei kiinnostais wittujakaan. Mun toikki tarvii huomiota.;)

Ja kuten tuosta FW08:n mainitsemasta ketjusta voi havaita, kuviakin sopii laittaa sekaan.

Kysytäänpä tyhmistä tyhmin kysymys kautta aikojen, oletteko koskaan syöneet: Mykyrokkaa?...

Kysytäänpä tyhmistä tyhmin kysymys kautta aikojen, oletteko koskaan syöneet: Mykyrokkaa?...
Piti googlettaa. :o Enpä ole, ja vaikka en suinkaan haluaisi kuulostaa ennakkoluuloiselta, luulen että jos joskus syön, en tule raportoimaan siitä "Paras maku?" -toikkiin.

En ole. Onko se sellaista (herne)keittoa, jossa on ikäänkuin jotain taikinapalloja tms. seassa?

Sisäelimiä, Sydäntä, Sianlihaa, Mykyä. Niitä on vissiin eri tapoja tehdä.

Monipoika ei söis, kerran maistoin meinas laattalentää.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.