jjv
Well-known member
En puhu mistään näkyvistä jäämistä.
Mitä sä sitten tarkoitat niillä "jäämillä"?
En puhu mistään näkyvistä jäämistä.
Mitä sä sitten tarkoitat niillä "jäämillä"?
unohda...
Okei mä googletin ja ymmärrän mitä tarkoitat. Juttua oli zeoliitista ja fosfaatista, mutta linkouksesta ei puhuttu mitään. Todettiin siinäkin yhteydessä, että pesuaineissa on eroa. Kaiken kaikkiaan nuo pari juttua, jotka aiheesta luin tuntuivat vähän sellaisilta...no samat ihmiset todennäköisesti pelkää kännykästä tulevaa säteilyä, jokaista elintarvikkeessa olevaa säilöntäainetta yms. Eli voidaan munkin puolesta unohtaa koko juttu. Tuon tyylisistä asioista en lähde vänkäämään.
Se on hyvä ettei ala vänkäämään asioista josta ei tiedä![]()
Hakkasin report bad postia koko aamun.
Tilalle pakastealtaaseen on uinut uuniomenoita ja mustikkapiirakoita.Vanhemmat puhuvat aik' ajoin jostakin Pietarsaaren jäätelöstä, jonka maku oli ihan parsa. Miksi tätä jäätelöä ei saa enää kaupasta?
Veikee nimi sun ciccelillä.![]()
Pyryf vois tietää.Saako F1-forumin vierailijapostauksia käyttää kaupankäyntiin? MINÄ VAAN KYSYN!
Rienarsuon paholainen kävi ehdottelemassa kaikennäköistä ihmeellistä ja hämmentävää vaihtokauppaa profiilissani. Eikä minulla edes ole mitään reilun kaupan kaksioita, saati sitten yllätyssäkillistä huopanauloja!
Ahdistaa. Nyt ahdistaa ihan oikeasti.
Mites Frentsen olet viihtynyt forumilla?
Pyryf vois tietää.
Ehei suinkaan. Sen nimi on Moe JA Szyslak.
Sitten löytyy myös se porukka, joka ei halua maksaa autosta mitään, mutta Lasolin nauttimisesta kyllä.On tullut monesti todettua että Lasol on paljon parempaa kuin noi halvat siniset litkut mitä marketeissa myydään. Tietysti aina löytyy sellaista porukka, jotka maksaa maltaita autosta, mutta sitten täyttää sen halvimmilla litkuilla ja tarvikeosilla.
:alppu:Sitten löytyy myös se porukka, joka ei halua maksaa autosta mitään, mutta Lasolin nauttimisesta kyllä.
Sitten löytyy myös se porukka, joka ei halua maksaa autosta mitään, mutta Lasolin nauttimisesta kyllä.
Saako F1-forumin vierailijapostauksia käyttää kaupankäyntiin? MINÄ VAAN KYSYN!
Rienarsuon paholainen kävi ehdottelemassa kaikennäköistä ihmeellistä ja hämmentävää vaihtokauppaa profiilissani. Eikä minulla edes ole mitään reilun kaupan kaksioita, saati sitten yllätyssäkillistä huopanauloja!
Ahdistaa. Nyt ahdistaa ihan oikeasti.
Kumpihan on tähän vuodenaikaan ekologisempi vaihtoehto, kotimainen vai epsanjalainen tomaatti? Tuli mieleen tomaattia syödessä.