Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Itse ketjun aihe on muuten outo. Aina kun olen ollut jonkun "viisaan" ihmisen pitämällä luennolla tai jossain muussa vastaavassa tilanteessa niin sieltä katederilta on aina sanottu, että tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa.

Onko niitä sitten kuitenkin?

Itse ketjun aihe on muuten outo. Aina kun olen ollut jonkun "viisaan" ihmisen pitämällä luennolla tai jossain muussa vastaavassa tilanteessa niin sieltä katederilta on aina sanottu, että tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa.

Onko niitä sitten kuitenkin?

On. Joskus sosiaalisessa kanssakäymisessä joutuu valehtelemaan kohteliaisuussyistä. Varsinkin jos tyhmä kysymys on juuri esitetty niin jonkun on pakko sanoa ettei sellaisia ole. Toisaalta asian mainitsemisella voi vähän myös näpäyttää, kaikki kyllä tajuaa viimeistään sitten että esitetty kysymys oli tyhmä.

Kummallista

Miksi ihmeessä forumin otsikot näkyvät erilaisina sen mukaan, mitä selainta käyttää. Todisteeksi siitä alempana oleva ruutukaappaus. IE:llä ja Firefoxilla fonttikoot ovat aivan normaalit, mutta Chrome jostain syystä muuttaa muutamat sanat 'CAPSLOCKatuiksi'. Ja kun sana on tuo, mikä on, niin älköön syytettäkö vanhojen nickien muistelusta. :rolleyes:

Onko Ultra Bra joku ostos-TV:n tahi muun vastaavan kusetusbuulaakin tuote, joka eronneet yhdistää ja vajonneet nostaa?

Mikäs se vapaan kannun osote olikaan , kun forkkasin koneelta kaiken niin hukkui tuo . Toki yritin search:ia ensin , mutta se oli tuloksetonta

Tarkoittaako "yhdyn käsitykseesi" samaa kuin "nussin mielipidettäsi"? Ja jos tarkoittaa, niin onko se hyvä vai huono asia?

Kannattaako hankkia perheen kakkosautoksi Mini Cooper?

Se sopis pihasisustuksellisesti tuon Timo Toivosen viereen :D

Status
Ei avoinna uusille viesteille.