OoPee
Nuori ikäisekseen
Matxi sanoi:En tiiä. Ilmeisesti siitä läppäristä on muutakin rikki tms.
Siis kyseessähän ei ole mun oma vaan firman kone... Ostettu toukokuussa 2004.
Ai se oli läppäri. Mä luulin, että soli se sun himakonees
Matxi sanoi:En tiiä. Ilmeisesti siitä läppäristä on muutakin rikki tms.
Siis kyseessähän ei ole mun oma vaan firman kone... Ostettu toukokuussa 2004.
JOC sanoi:Ois yks batti mikä tarttis ajaa sammutuksen yhteydessä, siis ennen kuin kone sammuu, mistäs saisin sellasen viritettyä?
Vellu sanoi:Windows Media Player 11 betassa näyttäis olevan asetukset mp3-enkoodauksen äänenlaadulle välillä 128 kbit/s - 320 kbit/s. Mitä noista asetuksista käytit?
256 kbit/s pitäisi olla kelvollinen bittivirta. Mutta kannattaa verrata samaa biisiä eri laaduilla ja sen perusteella määritellä se, mitä käyttää.
En oo kokeillut tuota WMP:tä mp3-enkoodaukseen, joten en osaa sanoa, osaako se tehdä hommansa hyvin vai jotenkin muuten verrattuna muihin tuotteisiin. Itse käytän AudioCatalyst 2.1:stä (vanha, mutta sopiva itselleni).
Näin on. Jahka saan kiireisemmät hommat alta pois, niin rakennan itselleni uuden koneen juurikin tuollaisen lankun ympärille.OoPee sanoi:Nohin AM2-lankkuihin taitaa tarvita sitten DDR2-muistia, jos nyt oikein olen ymmärtänyt? Rusina tietänee.
Kulla! AM2-prossujen integroitu muistiohjain ei taida ymmärtää DDR1:n päälle, joten ei riittäisi, että emolevyllä olisi DDR-tuki.OoPee sanoi:Nohin AM2-lankkuihin taitaa tarvita sitten DDR2-muistia, jos nyt oikein olen ymmärtänyt? Rusina tietänee.