Sam
Muumipappa
Pystyykö tietokonetta nostamaan (WinXP) toimialueelle etänä vai täytyykö olla lähiverkossa silloin?
Pystyy.
Pystyykö tietokonetta nostamaan (WinXP) toimialueelle etänä vai täytyykö olla lähiverkossa silloin?
Pystyy.
Google Chrome selain lopetti yhtäkkiä Youtube videoiden näyttämisen esimerkiksi blogissani. Youtubessa videot näkyy oikein hyvin, mutta muualle ne eivät näy. Muilla selaimilla vastaavia ongelmia ei ole. :mad_old:
Vaihda Firefox 3.6. Nopea ja turvallinen se on tämäkin.
Päivitin sitten Firefox 3.6:n... Nyt ketuttaa, kun ennen käytössä ollut kähäkkä värimaailma sun muut säädöt mahdollistanut ohjelma ei enää käykään tässä.
Google Chrome selain lopetti yhtäkkiä Youtube videoiden näyttämisen esimerkiksi blogissani. Youtubessa videot näkyy oikein hyvin, mutta muualle ne eivät näy. Muilla selaimilla vastaavia ongelmia ei ole. :mad_old:
Poista se ja asenna uudelleen. Tai vielä parempi, asenna MPC Kromi, ja surffaa vähemmän arveluttavasti. Sama selain, muttei lähetä tietoja googlelle.
Firefox 3.6 tuntuu noin 2 kertaa hitaammalta Kromiin verraten(ohjelman avautuminen, sivujen latautuminen).
Mun mielestä noi kaksi on tasoissa kun Firefoxiin lykkää Adblockerin. Ja Adblockerista en luovu joten olkoon nyt kettu vielä toistaiseksi ykkösselain.
Ai jaha, mulla on kyl ad-blokkeri tuossa Firefoxissa, mutta silti se on h-i-d-a-s verrattuna suitsaitsukkelaan MPC Kromiin.
edit. Olen kuullut, että jonkinlaista ad-blokkeria olisi mahdollista viritellä myös Kromiin. Olisiko kenelläkään neuvoa, kuinka se tapahtuu?
edit. Olen kuullut, että jonkinlaista ad-blokkeria olisi mahdollista viritellä myös Kromiin. Olisiko kenelläkään neuvoa, kuinka se tapahtuu?
Osuu melkein aiheeseen
Onko kellään kokemusta Elisa Viihteestä?
... houkuttas!
WindowsMiksi tietokone sammuu 'Käynnistä'-namiskan alta?
Miksi tietokone sammuu 'Käynnistä'-namiskan alta?