Vellu
Kuninkaalleninen
Meniskö kettuilun puolelle, jos sanois, että kato myös tän threadin edellisellä sivulla olevat ohjeet? :tongue::tongue:
Mitä tarkoitat? Pääset selaamaan nettiä, muttet voi kirjoittaa nettiin? Vai jotain muuta?[/url]
Kokeile ping:iä komentokehotteesta ensin sen gateway:n suuntaan, sitten vaikka f1-forumin suuntaan:
ping 212.149.238.1
ping www.f1-forum.fi
Jos ping ei toimi forumille, niin sitten tracert -komennolla
tracert www.f1-forum.fi
pitäisköhän internetin kirjoitussuojaukset poistaa![]()
mitenkä/mistä ne poistetaan jos ovat päällä.
Meniskö kettuilun puolelle, jos sanois, että kato myös tän threadin edellisellä sivulla olevat ohjeet? :tongue::tongue:
oon mie ne katsonut, ei tässä muu harmita, kun että miksi kone teki mulle tepposet.
Kuulostaa siltä, että sun IE:n asetuksissa on myös jotain hämärää.
Kokeile laittaa osoiteriville se http://<gateway-osoite>, kuten aiemmin ehdotin.
Ootko kokeillut firefoxia?
Onko sulla jotain USB-muistitikkua käytössä?
Kokeilepa, saatko ftp :llä yhteyden vaikka seuraavasti (komentokehotteessa):
ftp ftp.mozilla.org
En tiedä salasanoja ja käyttäjätunnuksia tonne, mutta lähinnä kiinnostaa, saatko aukaistua tuon yhteyden tuonne.
luki vaan että komento ei kelpaa, kun kokeilin pistää tuota mozillaa.
ei kait tässä kohta auto muuta kun vaihtaa laajakaistaliittymä, tuskin sekään auttais mitään....oon ihan avuton ei ois pitäny ostaa uutta konetta, kumma että entisiin niin helposti kaiken saanut laitettua.
Siis eikö win7:ssa ole enää tekstipohjaista ftp-clienttia?!? Luulis kyllä, että se löytyis sieltä asennuslevyltä.
ei tuossa näköjään ollut, ja tuo installation cd mikä tuli modeemi scientific atlanta mukana, ei sieltä mitään pystynyt lataamaan/asentamaan.
Civilization 2 ei toimi Windows 7:ssa :mad_old:, eikä jotain XP-emua saa ladattua Home Premium -versioon, kun pitäs olla joku saatanan ultimaatti wintoosa. Hintit! Pelaan sitte Winella, saatana.