Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Näemmä saatu (aika tyylikkäästikin) yli 5000 viestiä tuohon tietokonekyssäritopikkiin, joten uutta kehiin vaan.
Kah, niimpä jäikin. Pitääkin kattoa jos jotain noile vanhoille sitten tekis.Ihmettelin, että mihin helvettiin muut viestit katosivat? Ei siellä ihan ongelmat ole vielä ratkenneet, kun yksi jäi vielä kärsimään.
OoPee 1,745
Vellu 583
Teme-84 256
Matxi 231
kouvotsvoni 207
jaska 207
JOC 177
markoj 143
Runar ja Kyllikki 133
Miguel 123
Thunder 111
formulastara 111
Sam 109
Mites se pelittää ?Mun viesteistä on varmaan satakunta Oopeen Susen säätämistä.
Ihan hyvin sen jälkeen, kun poistin sen vuosia sitten :thumbup:Mites se pelittää ?
No onks ny hyvin?höpinää
Pelaa vaikka tetristä, TOSIKKO!Ihan hyvin sen jälkeen, kun poistin sen vuosia sitten :thumbup:
Nykyisin mulla on virtuaalinen Ubuntu, jos haluan kiusata itteäni. Taitaa tosin olla taas muutama kuukausi siitä, kun sen viimneksi käynnistin. Ei vaan oikein keksi mitä sillä tekis
*pelaa vaikka tetristä*Pelaa vaikka tetristä, TOSIKKO!
Kun sun konees ylikuumenee niin se sammuu. Kannattaa odottaa vähän aikaa ja jäähdytellä sitä ennenkuin taas käynnnistää.No tää on hämännyt koko eilisen päivän, en tajua tätä. Mun kone on sammunut 4 kertaa iha ittestään. En siis ole tehy yhtää mitää ihmeellistä. Pari kertaa pelannu angry birgiä ja si sammunu ja si vaa oon laittanu chatis viestejä ja si sammunu iha ite. Mikä vois olla syy et tää mokoma kone o sammunu ite 4 kertaa samana päivänä?
Ok, kiitti.Kun sun konees ylikuumenee niin se sammuu. Kannattaa odottaa vähän aikaa ja jäähdytellä sitä ennenkuin taas käynnnistää.
Mulla oli joskus sama ongelma ja silloin otin kuoret irti ja laitoin tuulettimen töhöttämään niin se auttoi riittävästi. Kannattaa myös putsata pölyt koneen sisältä.
Kuuklailin sen verran, että perseeseen sattuu ja verta tulee nokasta. Ei saa, ainakaan helposti. Elisa/Saunis on tehny siihen boksiin "oman" firmiksen(boksin ohjelmiston), jolla disabloidaan kaikki mielenkiintoiset mahdollisen hyödylliset ominaisuudet. Lisäksi se on tehnyt sen ohjelmistolisenssejä(GPL) rikkoen. Eli semmone tavallinen tarina, heitä kuikkaa tai koodaa ite uus firmis.Osaako joku kertoa, että saako tuollaisen BeWan iBox 1.0:n kanssa flash-muistin toimimaan verkkokiintolevynä? Koitin googlailla, mutta tuli pää kipeäksi.
Yllättävää. Ihmettelinkin, että miksi tuo boksi tunnisti tikun, mutta siihen se jäi.Kuuklailin sen verran, että perseeseen sattuu ja verta tulee nokasta. Ei saa, ainakaan helposti. Elisa/Saunis on tehny siihen boksiin "oman" firmiksen(boksin ohjelmiston), jolla disabloidaan kaikki mielenkiintoiset mahdollisen hyödylliset ominaisuudet. Lisäksi se on tehnyt sen ohjelmistolisenssejä(GPL) rikkoen. Eli semmone tavallinen tarina, heitä kuikkaa tai koodaa ite uus firmis.
http://dawn.fi/keskustelu/t/f-205/548912/3
http://yhteiso.elisa.fi/t5/Laajakaistaliittymät-ja/BeWAN-iBox-firmware/td-p/99456
http://code.google.com/p/quickanddirty/wiki/WippiesHomeBox#PENDING_FOR_PERMISSIONS_from_CERT-FI_and_Elisa
koodaa ite uus firmis