kouvotsvoni
Banjottu
1,5 tuntia ollut tuossa odotustilassa.. Seiska tulee kyllä, mutta ei välttämättä tänään.
No ei kai tolla odottamisella. Buuttia vaan acennusta1,5 tuntia ollut tuossa odotustilassa.. Seiska tulee kyllä, mutta ei välttämättä tänään.
Eipäs hoppuilla Nyt se Updatekin alkoi jotain eloa pitää ja pari tiedostoa latailla.No ei kai tolla odottamisella. Buuttia vaan acennusta
Aparaatin merkki ja malli?Kuinka estää "Port Forward" tämän pirtin reitittimestä nyt, aina ja ikuisesti? Mikä rasti mihinkä ruutuun siellä konffaussivuilla? On tullut muutaman kerran esiin, että tietty pelaaminen ja siihen liittyvä jakaminen aiheuttaa netin hidastumista (PAHAA) ja suoranaista kaatuilua.
T:nimim. ostakoon mokkulan
Noi ohjeet kyllä oli enämpi siihen, miten sieltä saa jaettuaNetwork - NAT -Port Forwarding
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/P-660HW-D1/eMule.htm
Tuolta sitte poistat mahdolliset forwardoinnit. Jos sulla ei ole mitään käyttöä niille (tai et tiedä onko sulla) niin poista kaikki.
Ellei tuo helppaa niin kyseinen peli pitää estää erikseen ja pitäs sitte tietää pelistä enämpi. Täällä varmaan on noita pelihemmoja enämpikin, jotka tietää.
edit: öpaut ton näkönen ruutu http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=p46EBb9JwLo#t=72
En mä noita ohjeita sulle tyrkyttänytkään vaan laitoin vain kuvallista informaatiota siltä varalta, että löydät oikean paikan. Antamasi informaation perusteella on vaikea päätellä kuinka uuno olet.Noi ohjeet kyllä oli enämpi siihen, miten sieltä saa jaettua
SPI on palomuuri, jolla toki voi estää yhtä sun toista. Käsittääkseni estit nyt kaiken liikenteen ulkopuolelta ja sen pitäs blokata useimmat pelit.Nyt siellä "Port Forwarding"-välilehdellä ei ole mitään. Mutta saisikohan ton "General" välilehden arvon "Max NAT/Firewall Session Per User" muuttamisella tähän jotain jatkuvampaa tolkkua? Arvo on nyt 2048. Mitä tuo tarkoittaa? Jos lykkään siihen vaikka 3 arvoksi.
Mä lykkään arvoksi nyt vaikka 6 ja kokeilen mitä tapahtuu...
Lykkäsin vielä tämän asetuksen näin;
SPI Enabled Disabled
Note :
(WARNING: If You enabled SPI, all traffics initiated from WAN would be blocked, including DMZ, Virtual Server, and ACL WAN side.)
Joku voisi kertoa mitäs tää nyt meinaa (jos tämä pousti siis lähtee maailmalle)
Uuno olen mutta ymmärsin ohjees ihan oikein. Kunhan totesin, että koskevat enemmän jakamista kuin "sulkemista". Kiitos.En mä noita ohjeita sulle tyrkyttänytkään vaan laitoin vain kuvallista informaatiota siltä varalta, että löydät oikean paikan. Antamasi informaation perusteella on vaikea päätellä kuinka uuno olet.
SPI on palomuuri, jolla toki voi estää yhtä sun toista. Käsittääkseni estit nyt kaiken liikenteen ulkopuolelta ja sen pitäs blokata useimmat pelit.
Tuota "Max NAT/Firewall Session Per User" en lähtis muuttelemaan miksikään. Laita se takas oletusarvoksi, koska noin pienestä arvosta (6) tulee takuulla jotain ongelmaa.
Pelikoneessa pitää ollaSims 3 vuodenajat ei toimi Windows 8:lla. Hetken aikaa tai ei ollenkaan pystyy pelaamaan, jonka jälkeen "lakkaa toimimasta". Windows ei löydä mitään ongelmaa, onkohan pelin asetukset tai jotkut pielessä? Koneena acerin kannettava, joka maksoi noin 500 euroa. Olen myös ladannut yhteensä viisi lisäosaa + normaalin pelin. Johtuuko toimimattomuus ja lamaantuminen siitä? Onko mitään ratkaisua?
Itse en muista tarvinneeni Javaa pitkään aikaan juuri muuhun kuin Formula1.comin Live Timingiin. On muistaakseni useimpien tietokoneideni useimmista selaimista poistettu käytöstä. Tuosta tulikin mieleeni että voisin hankkia elämän.Voi tätä Seiskan auvoa. Ei vaan niin mitään järkeä Schockwavessa ja Javassa. Shockwave ilmoittelee vähän väliä itsestään jotta on paskana, java taas saattaa hetkenä minä hyvänsä alkaa käyttämään KAIKEN vapaana olevan muistin ja sitä rataa Helpottuisiko vai vaikeutuisiko elämä jos nuo poistaisi ikuisesti käytöstä, vai kantsisko jotain muuta tehdä?
Se testaa muistin. Sullahan oli aikasemminkin jotain ongelmia.Mitäs tuo sit kertoo ja miten? Pitäisi joku joutava usbitikku ensin etsiä.