Jabsu
Hirvimettällä
Eihän se pakko ole vakituisesti käyttöön ottaa, vaan ainostaan, että ongelman syy löytyisi.En aikonut vastaisuudessakaan käyttää noita kahta mainitsemaanne selainta.
Eihän se pakko ole vakituisesti käyttöön ottaa, vaan ainostaan, että ongelman syy löytyisi.En aikonut vastaisuudessakaan käyttää noita kahta mainitsemaanne selainta.
No mutta sitten ei voi kun toivoa hermoja sinnepäin.En aikonut vastaisuudessakaan käyttää noita kahta mainitsemaanne selainta.
Jos testata haluaa, niin kyllä sitten pitäis useampaa testata kuin kahta. Nekin on mitä onOperako ei kelpaa testihärpäkkeeksi?
:frown:En mä oikein löytänyt vastaavaa ongelmaa muilla ilmenneen, enkä keksi mitään itekkään. Ehkä vika on henkilökohtainen.
On, hinnassa ja kasetin koossa. Näppistuntumalta Canon ja Samsung ovat hieman halvempia ja HP nimensä mukainen.Peruslaser skannauksella tyyliin tämä. Onko merkkien välillä oleellista eroa värikasettien hinnan ja saatavuuden suhteen? Canon, HP, Brother ym.? To esimerkkivekotin lienee aika uus malli ja näytti vielä olevan uupelo osassa värikauppoja.
Hyvä kysymys. Siirrän vastausvuoron seuravalle.Tekis mieli taas haukkua Ubuntu ja Unity hevon ketun helevettiin, mutta mä oon jo tehny sen.
Kaikki se mistä Linuxissa pidin on tästä otettu pois.