burb
.
Mikäs tuota suoritinta kuormittaa?Suoritin 99, muisti 73, levy 27, verkko 0.
Mikäs tuota suoritinta kuormittaa?Suoritin 99, muisti 73, levy 27, verkko 0.
Chrome ja se palvelun isännöinti jotain. Muistissa myös samat ja lisäksi IE vaikkei se ole kyllä edes auki.Mikäs tuota suoritinta kuormittaa?
No ei tuo ihan normaalilta tunnu että nuo kaksi saisivat noin paljon prosessorille toimintaa aikaan...Chrome ja se palvelun isännöinti jotain. Muistissa myös samat ja lisäksi IE vaikkei se ole kyllä edes auki.
Mun housut.
Huomaakohan burb, että hassuttelen, kun en tiedä mistä moisen näkee.
Näytä liitetiedosto 21822Näytä liitetiedosto 21823Näytä liitetiedosto 21824Näytä liitetiedosto 21825Et viittis ottaa print screeniä?
Siis siitä Prosessit-välilehdeltä.
Tai sitten vain update. Mikäköhän versio mahtaa olla chromesta ja käyttiksestä?Mä poistaisin Chromen ja asentaisin sen uudestaan.
Minulla on tiistaisen Microsoft-päivityksen jälkeen aina käynnistyksen yhteydessä huomauttanut virustorjunnan puuttumisesta. Kyllä se siellä on ja väittää olevansa toiminnassakin, mutta kyllä se hälytys aina säikäyttää.No ei tässä nyt mistään Windows 10:stä ole kyse lain.
Sain Chromen ja Officen asennettua uudelleen mutta toi tietoturva uupuu edelleen. Ja kukaan ei tiedä miksi tämä nyt näin teki ja miten voin estää tällaisen tapahtumista jatkossa. Ja kone on todella hidas. Vähän kuin omistajansa radalla,
Se löytyy Windos-prosessien alapuolelta, tuossa on vain sovellukset ja taustaprosessit.Thänks.
En hoksannut tuossa sitä palvelun isännöinti: paikallinen -juttua?
Toisekseen Lenovo Updates tuskin tarttee prossua noin paljon, ellei ole oikeasti joku päivitys käynnissä.
Mietintähetki.
No eihän tällä ole mitään tekemistä kadonneiden tiedostojen kanssa. Alppu on mies, jolle sattuu ja tapahtuu eli tämä on uusi ongelma.Se löytyy Windos-prosessien alapuolelta, tuossa on vain sovellukset ja taustaprosessit.
En tosin tajua, miten tämä prosessien tutkailu auttaa niiden kadonneiden tiedostojen kanssa. Tässä vaiheessa on hyvä muistuttaa varmuuskopioiden tärkeydestä, niitähän voi ottaa esim. muistitikuille.