Joskus törmäsin Youtubea selaillessani sellaiseen viestiin, että videon lataaja ei ole tarkoittanut ja/tai antanut lupaa videon toistoon mobiililaitteella.Osaakos joku vastata tähän mun ja parin muunkin ihmisen mieltä askarruttavaan seikkaan, että miksi Youtuben valikoima on aivan erilainen kotikoneella kuin iPadilla/puhelimella selatessa?
taikka vaikkaRajoitettu tila
Rajoitettu tila piilottaa videot, joissa voi olla sopimattomaksi merkittyä tai muuten epäasiallista sisältöä. Mikään suodatin ei ole 100 % tarkka, mutta tämä karsii räikeimmät tapaukset.
Rajoitettu tila -asetuksesi koskee vain tätä selainta.
Jos lyöjä oli joku Alpun "kavereista", niin tuskin selviää.Johtuisko asia siitä, että Alberttia on lyöty klapilla päähän. Mutta kuka löi, selvinneekö koskaan?
SEC_ERROR_UNKNOWN_ISSUER sanoi:https://www.google.fi/ Toisen osapuolen varmenteen myöntäjää ei tunnistettu. HTTP Strict Transport Security: false HTTP Public Key Pinning: true
Korjasin itse vian. Kiitos.Jee. Mistähän Firefox keksi, että mm Google on vähän semmonen sivusto, mutta F1-Forum taas ei?
Joku muu jumi, ei johdu tuosta. Mitenkäs ohjelmassa valitsit kyseisen poltto-operaation? Luultavammin vika löytyy sieltä - tai sitten vaan huonoa tuuria.Yritin eilen polttaa audio-cd:n CD-R levylle läppärilläni mut ei onnistunut.Mitään virhettä CDBurnerXP ei heittäny, jäi vaan jumiin pyörimään vinhaan. Onko mahdollista että tämä asema tukee vain CD-RW-levyjä eikä lain CD-R-levyjä? Kyljessä lukee laatikossa vain RW...
Olisit yrittänyt losseja :thumbup:Itse yritin eilen polttaa sillat takanani mut ei onnistunu
Klosseistahan tuo kuuno jo kieltäytyi.Olisit yrittänyt losseja :thumbup:
Audio ei taida RW levylle taipua. Ainakin joskus 10 vuotta sitten tais olla näin.Valitsin "Kopioi levy"
Ei levyssä ollutkaan vika, kokeilin polttaa Datalevyn niin toimi.
En välttis. Sain vain ammattitaidottomalta pyörämyyjältä väärää tietoa.Klosseistahan tuo kuuno jo kieltäytyi.