Makkonen
Guest
OoKoo. Eli lienee turvallisempi ( ja kalliimpi) tapa ostaa koko versio ja tehdä puhdas acennus.
Mä turisen aika mutupohjalla ja jollain muulla on varmasti parempaa tietoa asiasta. OoPee taas mököttää niin ei siitäkään ole apua.OoKoo. Eli lienee turvallisempi ( ja kalliimpi) tapa ostaa koko versio ja tehdä puhdas acennus.
Mulla tuo meni ainakin niin, että heti ekana päivänä, muutama tunti Kasin asennuksen jälkeen tuli Windows Updatesta päivitys, jolla sai valita isommankin määrän selaimia asennettaviksi. Mukaan lukien Internet Explorer. Kirjanmerkeistä en osaa sanoa mitään, koska sellasia mulla ei ollut.Asentelin tuossa Win8n, päivityksenä Win7:n päälle. Kaikki meni muuten hyvin ja olen edelleen positiivisellä mielellä Win8:sta. Mutta yksi ihmetyttää, IE 10 ei asentunut mukana - samalla katosi kaikki vaimon bookmarkit, joka ei ole hyvä juttu.
... mutta mitenköhän tuon sais asennettua?
Jos varmuuskopiot ovat kunnossa, niin ei oo kummonenkaan homma ainakin kokeilla sitä päivitysasennusta ja jos menee vituiks, palauttaa Windows Seiska.OoKoo. Eli lienee turvallisempi ( ja kalliimpi) tapa ostaa koko versio ja tehdä puhdas acennus.
Toi on paha. Vaimon bookmarkkien katoaminen on huonompi homma kuin omien.Asentelin tuossa Win8n, päivityksenä Win7:n päälle. Kaikki meni muuten hyvin ja olen edelleen positiivisellä mielellä Win8:sta. Mutta yksi ihmetyttää, IE 10 ei asentunut mukana - samalla katosi kaikki vaimon bookmarkit, joka ei ole hyvä juttu.
... mutta mitenköhän tuon sais asennettua?
En mäkään. Mitä olen kyseistä käyttistä kokeillut kaupassa niin on kyllä aivan totaalisen surkea ja kömpelö systeemi hiirellä käytettäväksi. Kosketusnäytön kanssa on eri juttu, mutta jostain syystä siihenkin on sisällytetty se työpöytä, jonka käyttäminen ilman hiirtä taas on aivan onnetonta. Samanlainen kasa paskaa kuin Vista.En nyt tosin ihan tajua tätä vellovaa Win 8 -innostusta.
En kyllä ymmärrä miten tuon aloitusnäytön käyttäminen eroaa hiirellä ja kosketusnäytöllä. Ihan samalla lailla voit hiirellä klikata kuin sormella.En mäkään. Mitä olen kyseistä käyttistä kokeillut kaupassa niin on kyllä aivan totaalisen surkea ja kömpelö systeemi hiirellä käytettäväksi. Kosketusnäytön kanssa on eri juttu, mutta jostain syystä siihenkin on sisällytetty se työpöytä, jonka käyttäminen ilman hiirtä taas on aivan onnetonta. Samanlainen kasa paskaa kuin Vista.
Ei aloitusnäkymässä pitäisi olla tarvetta vierittää ruutua varsinkin kun nuo isot tiilet eivät välttämättä tarjoa mitään lisäinformaatiota. Nykynäytöt ja resoluutiot ovat niin isoja että kaikki tarvittavan pitäisi näkyä kerralla. Ei ole mitään tarvetta piilottaa kaikkea.En kyllä ymmärrä miten tuon aloitusnäytön käyttäminen eroaa hiirellä ja kosketusnäytöllä. Ihan samalla lailla voit hiirellä klikata kuin sormella.
Itse tykkään. Tosin (liian moni) ohjelma vielä käyttää sitä työpöytää...
No sen saa nyt ostettua halvalla ja moni ennakkoversioita kokeillut kehui sen olevan selkeästi nopeampi käyttää. Itse en vielä kauhean varmasti osaa sanoa, mutta varmaan ainakin pikkaisen...Mun ihmetys ei liity varsinaisesti edes kasin ominaisuuksiin vaan siihen intoon, jolla sitä kovin moni kokeilemassa on.
Itsellä kun on vihdoin seiskan muodossa suht vakaasti toimiva käyttis, joten en ihan kevyesti olisi sitä vaihtamassa betatestiversioon. Siksi ihmettelin.No sen saa nyt ostettua halvalla ja moni ennakkoversioita kokeillut kehui sen olevan selkeästi nopeampi käyttää. Itse en vielä kauhean varmasti osaa sanoa, mutta varmaan ainakin pikkaisen...
Ai toi oliki Windowsin ominaisuus, eikä Sampsunkin oma viritys.
http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Display-and-Video-e-g/Disable-the-quot-Caps-On-Off-quot-pop-up/td-p/1253283Try this for Windows 7:
Control Panel > icon view > Ease of Access Center > Make the Computer Easier to See >
UNCHECK "Display a warning message when turning on a setting"
OK