Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta, del två

• Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Tossa kun kaupassa kävin töiden jälkeen, niin yllättävän monella oli kaljakeissi kannossa.
Ja että hävettikin tulla vogelin yrttimehut muovikassissa tänään ulos kaupasta.
Kilistelin niitä kävellessä hämäykseksi oikein äänekkäästi että muut luulisivat että siinäpä se menee remsakka juomaveikko perhettään ilahduttamaan.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Pyhäinpäiväkin on suomalaisille oiva syy ryypiskellä.
Minä en näe tuossa mitään ongelmaa. Sinänsä on vaikea ymmärtää, miksi Runebergin päivänä ei ryypätä. Tyypillähän oli kärsä snapsilasissa kokoajan. Ja hyvät runot rustasi. Mitä siitä saatiin juhlaksi oli rommileivos.

burb

.
Hei kuka se oli se tajuttoman kaunis lesbo blondi näyttelijätär?

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Kesämökki on maaseudulla harvaan asutulla tienoolla. Olen pyytänyt paikallista asukkia pitämään silmällä onko liikennettä ja minkälaista, koska pelko perämoottorivarkaista.

Sainkin tänään soiton, mutta en sellaista mitä pelkäsin, vaan kysymykseen johtavan. Henkilö ilmoitti, että joku on pitänyt nuotiota metsässä jo muutamana yönä peräkkäin. Eivät halua lähteä katsomaan mikä on outouden takana, sillä ovat vanhuksia molemmat. Ja kuten ymmärsin, ei koske heitä, mutta saattaa kiinnostaa minua.

Kiinnostaa toki ja mielikuvitus lähtee laukkaamaan. Liekö vankilomalta palaamaton, tai joku romanialainen kerjäläislauma nuotiota pitämässä?

Mökillä ei ole mitään varastettavaa. Ainoastaan perämoottori, joka on jonkin rahan arvoinen.

Ajatuksena oli alun lokakuussa, että seuraavan kerran mökille toukokuussa. Mutta tämä tieto on sen verran vituttava, että jospa sitten joutuu lähtemään ja katsomaan itse. Vakuutus kyllä korvaa perämoottorin, jos vaikka varastettaisiin, mutta ei mitenkään mitään muuta tuhoa mitä tuollaiset kuvittelemani paskiaiset muuten tekisivät. En usko että on olemassa sellaista heimoa kuin herrasmiesvarkaat.

Kannattako siis ajaa edestakaismatkana +200 kilometriä ja käydä katsomassa. Saako mielenrauhaa talveksi, jos ei nyt mene, vaikka on toisin jo ajatellut.

jjv

Arschloch
Kannattako siis ajaa edestakaismatkana +200 kilometriä ja käydä katsomassa. Saako mielenrauhaa talveksi, jos ei nyt mene, vaikka on toisin jo ajatellut.
Olishan se hyvä, jos edes sen verran saisi tietää onko mitään ikkunoita rikottu tai onko ulko-ovi auki. Meinaan se ainakin keväällä vituttais, kun olis koko talven lumi tuiskunut sisälle. Yritä keksiä joku muukin syy ajaa niille tienoille.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Olishan se hyvä, jos edes sen verran saisi tietää onko mitään ikkunoita rikottu tai onko ulko-ovi auki. Meinaan se ainakin keväällä vituttais, kun olis koko talven lumi tuiskunut sisälle. Yritä keksiä joku muukin syy ajaa niille tienoille.
Täsmälleen laitoit mitä pelkään. Jos lumi ja kosteus tunkee mökkiin niin pilalla on pitkälti jo yhden talven ajalla. Hyvin laitoit tuon kuinka pitäisi keksiä muukin syy ajaakseen tienoille. Luulen että se on rengasrauta kourassa katsomaan kuka tai ketkä vittu sitä nuotiota pitelee.

jjv

Arschloch
Luulen että se on rengasrauta kourassa katsomaan kuka tai ketkä vittu sitä nuotiota pitelee.
Jos et mitään muuta selitystä keksi miksi ne vanhukset olisi jotain nuotion kajastusta siellä nähneet ja vielä useana yönä niin katsomaan vaan. Ei se ensimmäisen kerta olisi, kun joku tyhjään kesämökkiin asumaan menee, ei lainkaan mahdoton ajatus.

SamiJ

Well-known member
Jos mulla olis mökki tai vastaavaa propertyä kauempana, niin varmaan hommaisin jonkun nettikameran jotta mielenrauha ei järkkyisi.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Miksi jääkiekossa toivottomassa tilanteessa mikään joukkue ei luovuta, vaikka curlingissa luovutetaan toivottomassa tilanteessa?

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Maailmahistorian järkevin kymysys. Miski Maxin F1-lähetysten Pulkkinen muistuttaa ulkonäöltään lievästi Dirty Sanchezin Panchoa?

Ja miksi mun ulkoonen kovo kenkkuilee kokoajan