Varmaan johtuu tosta pohojammaasta.Maailmahistorian järkevin kymysys. Miski Maxin F1-lähetysten Pulkkinen muistuttaa ulkonäöltään lievästi Dirty Sanchezin Panchoa?
Ja miksi mun ulkoonen kovo kenkkuilee kokoajan
Varmaan johtuu tosta pohojammaasta.Maailmahistorian järkevin kymysys. Miski Maxin F1-lähetysten Pulkkinen muistuttaa ulkonäöltään lievästi Dirty Sanchezin Panchoa?
Sun kovolla on liikaa Dirty Sanchezin Panchoa. Olet nauttinut liikaa Dirty Sanchezin Panchoa, jolloin jopa Timo Pulkkinen alkaa muistuttaa etäisesti Dirty Sanchezin Panchoa. Vaikka kaikki tietää, että Timo Pulkkinen muistuttaa erehdyttävästi lempeää vesipuhvelia.Maailmahistorian järkevin kymysys. Miski Maxin F1-lähetysten Pulkkinen muistuttaa ulkonäöltään lievästi Dirty Sanchezin Panchoa?
Näin on. Se on yleistä tietoa.Vaikka kaikki tietää, että Timo Pulkkinen muistuttaa erehdyttävästi lempeää vesipuhvelia.
Eikö täällä muka ole tarpeeksi mielenkiintoista?Saisinko taas nukkua?
No ilmankos Timo Pulkkinen muistuttaakin Panchoa. Ja sen takia kovokin kenkkuilee. Johtuukohan kyseisestä sarjasta sekin että olen vielä hereillä ja tein edellisessä viestissä muutaman kirjoitusvirheen?Sun kovolla on liikaa Dirty Sanchezin Panchoa. Olet nauttinut liikaa Dirty Sanchezin Panchoa, jolloin jopa Timo Pulkkinen alkaa muistuttaa etäisesti Dirty Sanchezin Panchoa. Vaikka kaikki tietää, että Timo Pulkkinen muistuttaa erehdyttävästi lempeää vesipuhvelia.
Teet ihan varmasti vielä virheen josta jäät kiinni!Johtuukohan kyseisestä sarjasta sekin että olen vielä hereillä ja tein edellisessä viestissä muutaman kirjoitusvirheen?
Sinunhan piti yrittää rikkoa valvomisen maailmanennätys.Saisinko taas nukkua?
Haluatko, että joku ulkopuolinen tarkistaa?Turahtikohan mulla pikkusen kakkaa housuihin?
Privalla tällaiset pervoilut.Haluatko, että joku ulkopuolinen tarkistaa?
Eikös tosimiehellä oo hitusen paskaa housussa. Aina.Turahtikohan mulla pikkusen kakkaa housuihin?
No vähintään huulilla.Eikös tosimiehellä oo hitusen paskaa housussa. Aina.
Juu, mun privaan saa laittaa.Privalla tällaiset pervoilut.
Ai, hän on huolimaton privastaan.Juu, mun privaan saa laittaa.
Sikäli kun näille asioille on pyhitetty oma toikkinsa, toivoisin ihmisenä, Forumistina ja ylläpidon jäsenenä ettei näillä asioilla hulabaloitaisi joka toikissa.Turahtikohan mulla pikkusen kakkaa housuihin?
Veikkaisin että valoissa, sähköjärjestelmässä tai muutoin autossa.Toyota Avensis -03 pitkät valot ei toimi.
Polttimot on ehjät, pikapitkät toimii, missä vika?
Okei.Sikäli kun näille asioille on pyhitetty oma toikkinsa, toivoisin ihmisenä, Forumistina ja ylläpidon jäsenenä ettei näillä asioilla hulabaloitaisi joka toikissa.