Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta, del två

• Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Maailmahistorian järkevin kymysys. Miski Maxin F1-lähetysten Pulkkinen muistuttaa ulkonäöltään lievästi Dirty Sanchezin Panchoa?

Ja miksi mun ulkoonen kovo kenkkuilee kokoajan
Sun kovolla on liikaa Dirty Sanchezin Panchoa. Olet nauttinut liikaa Dirty Sanchezin Panchoa, jolloin jopa Timo Pulkkinen alkaa muistuttaa etäisesti Dirty Sanchezin Panchoa. Vaikka kaikki tietää, että Timo Pulkkinen muistuttaa erehdyttävästi lempeää vesipuhvelia.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Sun kovolla on liikaa Dirty Sanchezin Panchoa. Olet nauttinut liikaa Dirty Sanchezin Panchoa, jolloin jopa Timo Pulkkinen alkaa muistuttaa etäisesti Dirty Sanchezin Panchoa. Vaikka kaikki tietää, että Timo Pulkkinen muistuttaa erehdyttävästi lempeää vesipuhvelia.
No ilmankos Timo Pulkkinen muistuttaakin Panchoa. Ja sen takia kovokin kenkkuilee. Johtuukohan kyseisestä sarjasta sekin että olen vielä hereillä ja tein edellisessä viestissä muutaman kirjoitusvirheen?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Toyota Avensis -03 pitkät valot ei toimi.
Polttimot on ehjät, pikapitkät toimii, missä vika?
Veikkaisin että valoissa, sähköjärjestelmässä tai muutoin autossa.
Valoreleen vaihto-operaation alkaisin ensitöiksi. Jos ei se auta niin seuraavaksi vaihtelisin "viiksen" josta valoja kontrolloidaan.
Jos se ei auttaisi niin vaihtaisin auton.

Mutta minä nyt olenkin vain tällainen.

markoj

Custom User
Voiko twitterissä tehdä samalla tunnuksella pari eriaiheista listaa, esim. F1 ja kommunismi, joita vois seurata toisista erillään?