Huomannut että hyvät savolaiset on muualta tulleita.Savolaisista toki aina määrätään erikseen
Huomannut että hyvät savolaiset on muualta tulleita.Savolaisista toki aina määrätään erikseen
Jos olen jälkeesi täällä vielä hiipparoimassa niin saanko rummuttaa luillasi mamban vielä on kesää jäljellä?Albert Oil2365787 sanoi:Tuskin sitä vainajaa kiinnostaa hevon helvettijjäkkää mitä luillaan touhuavat. Mua ei ainakaan kiinnostais.
Nyt joku sitten tekee tuon nimisen hahmon ja kaikki saadaan oikein nauraa koko kuvion äärettömälle hauskuudelle. Hampaitaan näyttävien vihreiden hymiöiden kera.Oho. Tulipas sinne pähee nimimerkki.
Siirretäänpä focus oikein pitkälle, siihen vaiheeseen kun Aurinkomme on laajentunut punaiseksi jättiläiseksi: palamme kaikki poroksi luinemme viimeistään siinä vaiheessa, kun Aurinko ahmaisee meidät kitusiinsa ja liitymme mukaan kosmiseen kiertokulkuun oikein kunnolla.Jos olen jälkeesi täällä vielä hiipparoimassa niin saanko rummuttaa luillasi mamban vielä on kesää jäljellä?
Ja silloin sitä kesää vasta onkin jäljellä.Siirretäänpä focus oikein pitkälle, siihen vaiheeseen kun Aurinkomme on laajentunut punaiseksi jättiläiseksi: palamme kaikki poroksi luinemme viimeistään siinä vaiheessa, kun Aurinko ahmaisee meidät kitusiinsa ja liitymme mukaan kosmiseen kiertokulkuun oikein kunnolla.
...kysymykseni ei siis kuitenkaan ollut se, mikä ilmaisversio olisi paras vaiko riittääkö ilmaisversio ylipäätään vaan se, onko kellään tarjota vaikka nettisivua, mistä Suomessa kannattaa noita kohtuuhintaisia virustorjuntasoftia metsästää, tähän ei oikein vielä tullut vastausta.Hyvin pitkälle kyllä samoilla ajatuslinjoilla. Mutsi lukee mailinsa ja hoitaa pankkiasiansa ja silloin tällöin soittaa mulle tai systerille skypellä, siinä se käyttö sitten olikin. Eli kyllä mäkin olen kallistumassa ilmaisversion puoleen, mutta en suinkaan halua sulkea pois muitakin vaihtoehtoja, siksi tuo kysymys.
Avastinhan taitaa saada suomenkielisenäkin vai? Aviraa muistaakseni ei. Microsoftin oma olisi tietysti siinä mielessä näppärä, että se sulautuu aika hyvin siihen muuhun käyttikseen.
Vielä tylymmin menee New Yorkissa. Jokin aika sitten tuli netissä vastaan Hart Island. Piskuinen saari, jonne on kuopattu about miljoona ihmistä joukkohautohin. Toimintaa pyörittää osavaltion vankeinhoitolaitos. Saari on tyystin suljettu yleisöltä ja sinne ei ole mitään asiaa kenelläkään vapaalla ihmisellä paitsi pahviarkussa.Mun vaarin haudan kunnossapitosopimus päättyy tänä vuonna ja poikansa ei meinaa sitä enää uusia. Siihen hautaavat sitten päälle. Semmoinen hautarauha Suomessa. Raha ratkaisee. Paikka: Honkanummi
Joo, varmaankin samasta, saattoi olla jompikumpi iltapäivälehdistä, jutusta puhutaan. Meni siinä kohtaa mielenkiinto sitten vähän liian pitkälle, ja tutkin asiaa tarkemmin.Luin saman jutun, tosin eihän ne kaikki olleet noita yhteiskunnan heikompiosaisia, joukossa oli myös kuolleina syntyneitä ja osittain myös synnytyssairaalassa kuolleita. Kyllähän sinne omaiset kunnon byrokratiakierroksen jälkeen pääsivät silloin tällöin käymään ohjatuille retkille. Ongelmana oli myös se, ettei haudatuista ollut pidetty kirjaa eli kuka minnekin haudattu.
Joo, löyty wikipediasta.Laskuvarjohyppyjen harjoittelutorni.
Liekö tuo sitten ollut kovinkin huikea kokemus:Joo, löyty wikipediasta.
Googlemapsissa ollut tornin nimikin viittasi siihen, mutta en uskonut nimen pitävän yhtä oikean käyttötarkoituksen kanssa, koska tuo korkeus ei riitä laskuvarjohyppyyn mitenkään.
Mutta sehän menikin niin, että tornissa pidettiin laskuvarjoa valmiiksi avonaisena (noiden pyöreiden osien avulla), ennen pudotusta, joten varjon avaamiseen ei tarvittu pudotuskorkeutta lain.
Sulla on posittiven kuva ihmiskunnan tulevaisuudesta, jos uskot, että ollaan täällä vielä 3-4 miljardin vuoden päästä.Siirretäänpä focus oikein pitkälle, siihen vaiheeseen kun Aurinkomme on laajentunut punaiseksi jättiläiseksi: palamme kaikki poroksi luinemme viimeistään siinä vaiheessa, kun Aurinko ahmaisee meidät kitusiinsa ja liitymme mukaan kosmiseen kiertokulkuun oikein kunnolla.
Pyryf tuo forumin torakka.Minä ainakin oon.