Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta, del två

• Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Eli aloittamasi toikki ns nollatoikki, paskaa täynnä??
Paskaa ainakin viimeiset sivut. Muutama ihan asiallinen postaus oli välissä ja varmaan aiemminkin. En ole sitä vastaan, että toikki siivotaan ja palautetaan asiapuolelle.
Ja jos nyt joku on niin pirun utelias ;), että haluaa nähdä viimeiset postaukset niin kaiketi sen voisi siirtää roskiksesta esim. arkiston puolellle tai vapaalle (lukittuna). Tosin minusta tuo ei ole aa) järkevää bee) tarpeellista.

Toikki alkoi kuohumaan - toiseksi viimeisellä sivulla - enkä ollut ko. kuohuntaan edes osallisena. Viimeiselllä sivulla helvetti repesi ja olin myös osallisena ja sen takia minulle riitti.

Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Paskaa ainakin viimeiset sivut. Muutama ihan asiallinen postaus oli välissä ja varmaan aiemminkin. En ole sitä vastaan, että toikki siivotaan ja palautetaan asiapuolelle.
Ja jos nyt joku on niin pirun utelias ;), että haluaa nähdä viimeiset postaukset niin kaiketi sen voisi siirtää roskiksesta esim. arkiston puolellle tai vapaalle (lukittuna). Tosin minusta tuo ei ole aa) järkevää bee) tarpeellista.

Toikki alkoi kuohumaan - toiseksi edellisellä sivulla - enkä ollut ko. kuohuntaan edes osallisena. Viimeiselllä sivulla helvetti repesi ja olin myös osallisena ja sen takia minulle riitti.
Onhan selvä, että asiattomat postaukset siivotaan, sehän on Moderaattoreiden vastuu ja tehtävä. Mutta se että koko neljän kuukauden aikan kertynyt materiaali paiskataan roskikseen, on jo aika rajua toimintaa.

Elikkäs voiko otaksu niin, että toikin avattuasi (saaden ensin ensimmäisen menemään lukkoon), söitkin lopulta sanasi ja toimit toisin kuten olit antanut ymmärtää. Olisithan sä voinu pyytää renkulta, että muuttaa toikin otsikon muotoon, "voi sulkeutu sittenkin".

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mutta se että koko neljän kuukauden aikan kertynyt materiaali paiskataan roskikseen, on jo aika rajua toimintaa.
Komp. Jos todellakin näin on käynyt/tehty, niin on kieltämättä ollut toiminta todella perseestä. Paheksuntani sille, että tuo on ylipäätään mahdollista :thumbdown

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Onhan selvä, että asiattomat postaukset siivotaan, sehän on Moderaattoreiden vastuu ja tehtävä. Mutta se että koko neljän kuukauden aikan kertynyt materiaali paiskataan roskikseen, on jo aika rajua toimintaa.

Elikkäs voiko otaksu niin, että toikin avattuasi (saaden ensin ensimmäisen menemään lukkoon), söitkin lopulta sanasi ja toimit toisin kuten olit antanut ymmärtää. Olisithan sä voinu pyytää renkulta, että muuttaa toikin otsikon muotoon, "voi sulkeutu sittenkin".
Hyppäkööt tämä uskomaton sielu LindaLampeniukseen. Pari volttia ja kuusi aavemariaa.

Jumala käskee: hyppää....ja hän hyppää.

Örfil

Guest
Kannattaiskohan aina kaikki politiikkajarnaksi muuttuneet keskustelut siirtää asiapuolelle?
Siten ne olisivat tiukemman koodiston alaisuudessa ja ehkä sitä kautta keskustelu pysyisi tasokkaampana. Ja samalla Vapaa pysyisi puhtaana moisesta kuonasta.

No ei. Ihan paska idea. Painu burbuttaja matkoihisi.
Uskomatonta. Burbilta aivan ässäidea :cool:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
...tai suoraan asiapuolelle. Joko tapauksessa asiasta olisi mielenkiintoista keskustella, mutta asiallisesti ja ilman typeriä provosoivia välihuutoja.
Tässä poistetussa toikissahan oli esim. keskustelua juutalaisista. Eivät kuuluneet asiaan mitenkään.

Vapaalle on muuten turha odottaa esim tmoin (mitä se onneton kiljuu tuolla ylläpitopuolella :D) moderointia yksittäisiin postauksiin. (siis, että modet poistaisivat normaalisti vapaalla asiattomuudet).

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Siinä mielessä kyllä, että nyt kun kattoo tota yleistä asiakeksustelua, niin noh..onhan siellä kolme "aktiivista" toikkia, joista tosin vain yhteen on kirjoitettu viimeisen reilun kuukauden aikana :eek: Varmaan ne treenikommentitkin vois kirjoitata vapaalle, että tosta alueesta pääsis lopullisesti eroon. Tai sitten tekee asialle jotain muuta, esim. toita Burbin maintsemaa. Mulle kyllä ihan sama vaikka olis kaikki täälläkin, että sikäli en kyllä menetä yöuniani, teitte niin tahi näin.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Vapaalle on muuten turha odottaa esim tmoin (mitä se onneton kiljuu tuolla ylläpitopuolella :D) moderointia yksittäisiin postauksiin. (siis, että modet poistaisivat normaalisti vapaalla asiattomuudet).
Älä ny kun kerrankin moderoinnista jauhetaan moderointipuolella eikä täällä.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
...tai suoraan asiapuolelle. Joko tapauksessa asiasta olisi mielenkiintoista keskustella, mutta asiallisesti ja ilman typeriä provosoivia välihuutoja.
Tässä poistetussa toikissahan oli esim. keskustelua juutalaisista. Eivät kuuluneet asiaan mitenkään.

En minä mitään kilju, vaan kyseenalaistan toimintaa, jota on harjoitettu. Ja että ihan onnettomaksi aloit taas nimittelemään? Hyvinkin onnellinen olen ja menee hyvin töissä jne. Mites itellä? Olemmeko kenties tavanneet ja keskustelleet asioista, vai heititkö pienen etädiagnoosin asiasta?

Ja miten minä nyt voisin moderoida jotain vapaalla? Selvennähän nyt hieman, kun juttusi menee taas yhtä omituiseksi kuin aikasemminkin. Enhän minä mikään moderaattori oli. Omia viestejäni toki voin muokata ja deletoida.

Minunko vika se on, että vapaalla saa kirjoittaa vapaasti, kuten kuuluukin? Ja pitäisikö vapaalta puolelta kieltää kokonaan asiallinen/poliittinen keskustelu? Mikset alunperin laittanut toikkiasi asiapuolelle, jos kerran se olisi ollut oikea paikka? Eikö juutalaisista saa keskustella? Eikös Ukrainassakin ole juutalaisia?

Örfil

Guest
Olishan se kiva keskustella joistain aiheista suht asiapohjalla ilman että tulee välihuutoja "mummosi oli prostituoitu" tai että solvataan demariksi.
Siitä seuraa (siis siirrosta) modeille lisähommia siivoamisen merkeissä sekä alkuun joutuu luunappeja jakelemaan, kunnes pelisäännöt selkiävät.
Nato-toikin ainakin vois alkuun sinne siirtää?