Vellu
Kuninkaalleninen
Pitäiskö mun mennä nukkumaan nyt, vai vasta illalla?
Kyllä.Koitas nyt keskittyä, eli vastaa näihin kysymyksiin:
Toimiiko jedien käyttämä valomiekka veden alla? Kuluttaako valomiekka enämpi energiaa aktiivisessa käytössä (valomiekkataistelu yms.) kuin jos se vaan on päällä mutta sillä ei tee mitään? Käyttääkö jedit valomiekkaa yölamppuna jos tarvii vaikka käydä yöllä pissillä? Voiko valomiekkaa käyttää apuna ruuanlaitossa? Jos joku muu kuin jedikoulutuksen saanut osaisi käyttää Voimaa ja käyttäisi sitä karttuttaakseen omaa omaisuuttaan niin tulisiko jedien puuttua asiaan? Harjoittaako jedineuvosto Voimapolitiikkaa?
On.Onko kerubit, eli tällaiset:
Enkelivauvoja, vauvaenkeleitä vai vaan vauvoja joilla on siivet?
Tietenkin on. :ahem:Enkelhahmojahan ne.
Olennaisempaa lienee : Enkeleitä, onko heitä?
Tarkistaisitko dosetista aamulääkkeiden tilanteen? :wink:Mikä on synnin vastakohta? Saako liito-oravasta tehdä leijan?
Mulla ei ole dosettia. Napsin pillerit ihan fiilispohjalta.Tarkistaisitko dosetista aamulääkkeiden tilanteen? :wink:
Entä dosenttia?Mulla ei ole dosettia. Napsin pillerit ihan fiilispohjalta.
Epäsynti. Saattaa mennä synnin puolelle.Mikä on synnin vastakohta? Saako liito-oravasta tehdä leijan?
Huono meininki.Mikä on synnin vastakohta?
Kuolti.Mikä on synnin vastakohta? Saako liito-oravasta tehdä leijan?
Antisynti. Saa toki tehdä, mutta eri asia on mitä siitä seuraa.Mikä on synnin vastakohta? Saako liito-oravasta tehdä leijan?
Vanhaa ja kulunutta roinaa. Jos haluaa uutta roinaa, pitää mennä ikki-kauppaan.Mitä se muuten on semmonen anti-ikki?
Kerubit ovat serafien ohella kristillisessä ja juutalaisessa mytologiassa enkelien "ylintä kastia".Onko kerubit [--] Enkelivauvoja, vauvaenkeleitä vai vaan vauvoja joilla on siivet?
Vanhurskaus (ymmärrettävämmin: oikeamielisyys Jumalan silmissä).Mikä on synnin vastakohta? Saako liito-oravasta tehdä leijan?