käyttäjätunnuksessa 7 tunnusluvuissa 4Montako numeroa on nordean pankkitunnuksessa. Ajattelin pitkästä aikaa tarkistaa suomentilejä mutta toi hylkii ihan kaikkea...
aattelin et onko mulla sittenkään oieka numero päässä..
Seitsemän, ainakin minulla.Montako numeroa on nordean pankkitunnuksessa. Ajattelin pitkästä aikaa tarkistaa suomentilejä mutta toi hylkii ihan kaikkea...
Mulla on yrityksen tili Nordeassa.käyttäjätunnuksessa 7 tunnusluvuissa 4
Kyllä mulla on 8 numeroa käyttäjätunnuksessa, vaikka olenkin henkilö, enkä firma.Montako numeroa on nordean pankkitunnuksessa. Ajattelin pitkästä aikaa tarkistaa suomentilejä mutta toi hylkii ihan kaikkea...
Oliskohan tuosta alla olevasta opastustsydemistä apua? Kai nää systeemit kutakuinkin apaut samalta näyttää ja suurinpiirtein samalla lailla toimii eri koneilla ja selaimilla? Tollai oon ainakin saanut kuvat viesteihin liitettyä.Olkoot.
Aaa Ihanaa!Oliskohan tuosta alla olevasta opastustsydemistä apua? Kai nää systeemit kutakuinkin apaut samalta näyttää ja suurinpiirtein samalla lailla toimii eri koneilla ja selaimilla? Tollai oon ainakin saanut kuvat viesteihin liitettyä.
Näytä liitetiedosto 7778
Lopullisesti kuva liittyy viestiin kun klikkaa alla olevan mukaisesti:
Näytä liitetiedosto 7779
Mulla on liittynyt kuva ilman sitä viimeistä vaihettakin, mutta kuvan ympärille jää silloin semmoset kehykset tapaiset ja kyseisessä kehyksen tapaisessa lukee muistaakseni attachment tms.Aaa Ihanaa!
Tuo viimeinen vaihe on jäänyt multa väliin!!
Puolivahingossa määkin tuon kekkasin. Katselin, että mikä pirun lista tuosta klemmarista painamalla aina työntyy silmille. Uteliaana ihmisenä tietysti klikkasin.
Totta, ja jos tuon avulla voi laittaa useammankin kuin yhden kuvan per postaus ilman, että ne muuttuu vain linkeiksi, niin pelkkää plussaa. Tosin ihmetyttää, jos ne uploadatut kuvat ei näy ilman tuota vaihetta lain'.Puolivahingossa määkin tuon kekkasin. Katselin, että mikä pirun lista tuosta klemmarista painamalla aina työntyy silmille. Uteliaana ihmisenä tietysti klikkasin.
Kuvan sisältävää viestiä lainatessa kuvat ei enää näy vaan tilalle tulee tuo ATTACHien ympäröimä numero, mutta sekin lienee pikemminkin etu kuin haitta.
Viisi kuvaa taitaa saada yhteen viestiin liitettyä. Tosta klemmarista saa liitettyä uploadatut kuvat kertalaakilla viestiin klikkaamalla insert all. Tekstit voi sitten lisäillä kuvien sekaan liittämisen jälkeen.Totta, ja jos tuon avulla voi laittaa useammankin kuin yhden kuvan per postaus ilman, että ne muuttuu vain linkeiksi, niin pelkkää plussaa. Tosin ihmetyttää, jos ne uploadatut kuvat ei näy ilman tuota vaihetta lain'.
Sitä vaan, että eikö se hiihtäminen olisi helpompaa ladulla kuin Manskun iltapäiväruuhkassa?Onko suomessa naamioitumiskieltoa? Mietin että jos joskus menee pakkaskelillä hiihtämään, niin voiko jo ajaessa käyttää naamiopipoa? Lähtiskö poliisit perään mannerheimintien iltapäiväruuhkassa?
Naamioituminen on kiellettyä vain, jos osoitat samalla mieltäsi.Onko suomessa naamioitumiskieltoa? Mietin että jos joskus menee pakkaskelillä hiihtämään, niin voiko jo ajaessa käyttää naamiopipoa? Lähtiskö poliisit perään mannerheimintien iltapäiväruuhkassa?
Sama tuli mulla mieleen. Voi olla että poliisit saa peräänsä vaikkei olisi kommandopipolla varustautunutkaan jos Mannerheimintien iltapäiväruuhkan sekaan lähtee hiihtelemään.Sitä vaan, että eikö se hiihtäminen olisi helpompaa ladulla kuin Manskun iltapäiväruuhkassa?
715517 1337Laitatko ne tunnarit niin testataan.