Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Omituisimmaista!
Ei ole replyn työkaluvalikossa sitä klemmaria enää lain.
Hävinnyt on moinen. Poissa on hän.

Harmi! Juuri kun olin postaamassa koneeltani kuvallista ratkaisua elämään, maailmankaikkeuteen ja kaikkeen muuhun sellaiseen!
Osta ne VIPit!
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mikä olisi toimiva käännös englanniksi sanalle "mediakriittisyys"?
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Nokummä muistasin ihan niinku et olis Matti ja Teppo osallistuneet 'Sleepy sleepers sings Matti ja Teppo' -levyn tekemiseen tuottajina tai jotenkin muutoin (paitsi että ovat tietty biisien alkuperäisesittäjät ja biisientekijä), mutta en löydä sille asialle vahvistusta mistään. Ei valaise cd-levyn kannet asiaa, enkä osaa löytää internetistäkään vahvistusta hatarille muistikuville 80-luvulta. Niin että onko näin, vai onko olematta? Kuka tietää?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
En tiedä hänestä juuri muuta kuin sen että heppuhan on muistaakseni laulaa luikauttanut burb-nöösin säestäessä kitaralla. Aikoinaan Suomussalmella näin kävi.

Saattoihan mulla olla jokin muu instrumentti hiplattavana mutta tod.näk. ei.

Kunhan kehuskelen.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
En tiedä hänestä juuri muuta kuin sen että heppuhan on muistaakseni laulaa luikauttanut burb-nöösin säestäessä kitaralla. Aikoinaan Suomussalmella näin kävi.

Saattoihan mulla olla jokin muu instrumentti hiplattavana mutta tod.näk. ei.

Kunhan kehuskelen.
*kumartaa tahdikkaasti pikkaisen* Hieno homma.

Juttelin muuten tänään puolisen tuntia native-suomussalmelaisen kanssa, kun kävelimme kaupungille päin. Se asuu tuossa vastapäisessä ovessa. Tai ei ovessa asu, vaan oven takana olevassa asunnossa. Juttelumme aiheena olivat ajoreitit Raumalta Suomussalmelle. Samoja teitä ajelemme usein alkumatkan. Mää vaan jään noin puolimatkaan sukuani nuuskimaan, ja hää painaltaa tappiin asti. Siis Suomussalmelle. Kylää en nyt just muista, vaikka olen sen kuullut.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös