Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
ICT-pojat yrittävät... *huoh*
Löytyihän sieltä jotain. Onneksi. Kaikkien nimet ovat 'vaihtuneet' jne.

12,5 Gt
30620 tiedostoa, 750 kansiota
Aika paljon neljän gigan tikuksi. :rolleyes:

Voisit tsekata tolla löytyykö sieltä mitään. Ilmaisversiolla tosin et saa palautettua ilmaiseksi kuin yhden gigan, mutta ainakin näkis, että toimisko tuo edes.
Otanpas vinkistä vaarin. Tulevien päivien varalle. *huoh*
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Miksi hitossa suomalainen draamanäytteleminen lähes poikkeuksetta todella surkeaa? Ensinnäkin repliikit ovat sellaista kieltä mitä kukaan ei käytä ja sama pätee äänenpainoihin. Kuka puhuu Webslavea lukuunottamatta kirjakieltä? Tulee sellainen fiilis että yritetään matkia jenkkien saippuasarjoja. Ylinäytellään ja vakavoidutaan aivan täysin. Oikean elämän huumori katoaa aivan täysin. Komedianäytteleminen sen sijaan on paljon sujuvampaa ja luontevamman oloista.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Miksi hitossa suomalainen draamanäytteleminen lähes poikkeuksetta todella surkeaa? Ensinnäkin repliikit ovat sellaista kieltä mitä kukaan ei käytä ja sama pätee äänenpainoihin. Kuka puhuu Webslavea lukuunottamatta kirjakieltä? Tulee sellainen fiilis että yritetään matkia jenkkien saippuasarjoja. Ylinäytellään ja vakavoidutaan aivan täysin. Oikean elämän huumori katoaa aivan täysin. Komedianäytteleminen sen sijaan on paljon sujuvampaa ja luontevamman oloista.
Tuon saman joskus panin merkille, kun tuollaisia ohjelmia/elokuvia vielä katsoin.

Yhden tuttavaperheen tytär puhui aina kirjakieltä ainakin vielä alakouluikäisenä. Siihen kiinnitti kyllä huomiota.
 
Viimeksi muokattu:

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Miksi hitossa suomalainen draamanäytteleminen lähes poikkeuksetta todella surkeaa? Ensinnäkin repliikit ovat sellaista kieltä mitä kukaan ei käytä ja sama pätee äänenpainoihin. Kuka puhuu Webslavea lukuunottamatta kirjakieltä? Tulee sellainen fiilis että yritetään matkia jenkkien saippuasarjoja. Ylinäytellään ja vakavoidutaan aivan täysin. Oikean elämän huumori katoaa aivan täysin. Komedianäytteleminen sen sijaan on paljon sujuvampaa ja luontevamman oloista.
Tää on häirinnyt mua kautta aikojen, ja hyvinkin pitkälti vieraannuttanut suomalaisesta elokuvasta. Eli jos selitys jostain löytyy, niin jaa ihmeessä.

Mäkin puhuin kirjakieltä alakouluikäisenä. Sain kyllä kuulla siitä.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Onko väärin, jos näkee vapaa-ajalla tyttöä joka on seurustelusuhteessa? Itse en ole, mutta me olemme syviä ystäviä keskenämme. Haittaako se? Hänen poikaystävänsä on tällä hetkellä suorittamassa asepalvelusta.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Onko väärin, jos näkee vapaa-ajalla tyttöä joka on seurustelusuhteessa? Itse en ole, mutta me olemme syviä ystäviä keskenämme. Haittaako se? Hänen poikaystävänsä on tällä hetkellä suorittamassa asepalvelusta.
Suoraa vastausta ei antaa voi. Asiassa kovin monta on vaan muuttujaa. Jos pelkkää ystävyyttä ystävyytenä niin ok.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Onko väärin, jos näkee vapaa-ajalla tyttöä joka on seurustelusuhteessa? Itse en ole, mutta me olemme syviä ystäviä keskenämme. Haittaako se? Hänen poikaystävänsä on tällä hetkellä suorittamassa asepalvelusta.
Senku käyt duunaamassa. Kyllä se poikaystäväkin on varmasti mielissään että kun ei ehdi eikä pysty kun on gineksessä, että joku pitää huolta.

Edit: Eiku oikeesti, se on ihan kiva vallan tunne deittailla toisen omaa. Jätä ajatuksissa vässykkä nysväämään rynkkyään ja anna mennä.
 
Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Onko väärin, jos näkee vapaa-ajalla tyttöä joka on seurustelusuhteessa? Itse en ole, mutta me olemme syviä ystäviä keskenämme. Haittaako se? Hänen poikaystävänsä on tällä hetkellä suorittamassa asepalvelusta.
Riippuu että kuinka syviä. No kuinka?
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
No siis he ovat eron partaalla. Yhdeksän kuukautta armeijassa tekee tehtävänsä. Mutta en minä suinkaan ole tässä mitään "kaappausta" tekemässä, kyllä mä tasokkaammankin saisin. Lähinnä olen toiminut lohduttelijana ja "homokaverina", olen ottanut purkaukset vastaan.

Mutta tosiaan hän kutsui minut luokseen tekstiviestillä huomenna iltapäivällä. Kahden kesken. Lähinnä sitä tässä aprikoin että mennäkö vai eikö mennä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
No siis he ovat eron partaalla. Yhdeksän kuukautta armeijassa tekee tehtävänsä. Mutta en minä suinkaan ole tässä mitään "kaappausta" tekemässä, kyllä mä tasokkaammankin saisin. Lähinnä olen toiminut lohduttelijana ja "homokaverina", olen ottanut purkaukset vastaan.

Mutta tosiaan hän kutsui minut luokseen tekstiviestillä huomenna iltapäivällä. Kahden kesken. Lähinnä sitä tässä aprikoin että mennäkö vai eikö mennä.
Vain sinä osaat arvioida kaipaako hän olkapäätä vain jotain muuta ruuminosaa vähän alempaa. Jälkimmäisen osalta en menisi ainakaan rohkaisemaan, kun ei tuo oma kiinnostuksesikaan kirjoittamasi perusteella ole kovin suurta.

Jos armeijassa oleva kundikaveri on kovin mustasukkaista sorttia, niin en suosittele. Vaikkei mitään tapahtuisikaan.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
No siis he ovat eron partaalla. Yhdeksän kuukautta armeijassa tekee tehtävänsä. Mutta en minä suinkaan ole tässä mitään "kaappausta" tekemässä, kyllä mä tasokkaammankin saisin. Lähinnä olen toiminut lohduttelijana ja "homokaverina", olen ottanut purkaukset vastaan.

Mutta tosiaan hän kutsui minut luokseen tekstiviestillä huomenna iltapäivällä. Kahden kesken. Lähinnä sitä tässä aprikoin että mennäkö vai eikö mennä.
Anna palaa vaan. Se on se ev.lutionin valinta kato.. go hookah go ;)
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
No jopas. Puhuu syvästä ystävyydestä ja sitten, kun viitataan vaakamambon mahdollisuuteen, sanoo jotta kyllä hän tasokkaammankin saisi. Melkoisen syvää ystävyyttä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Vain sinä osaat arvioida
Älä ny höpötä, tokihan se täällä foorumilla tiedetään mikä on paras ratkaisu. Kaikki tarvittava informaatio käytettävissä: syvä ystävyys, ei mikään ruusu, poikaystävä aitauksessa, reidet auki.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olenkohan koko Forumin ainoa, joka ei tunne minkäänlaista antipatiaa Alonsoa kohtaan? Enkä puhu nyt Xabi Alonsosta, joka kylläkin on typerys.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös