toleranssisiipi
Langennut enkeli
...taikka humppaa ja kuole.
Mnää veikkaan, et sille Mähösen Pirkon näköselle Ankeliinan ja Prätin adoptiokeralle satelee seukkauspyyntöjä aika solkenaan huolimatta sen länkisääristä, eriparikorvista ja pottunenästä. Ja niiden perusteellahan sitä ihminen ihmisarvonsa määrittelee tietty.Mua huolestuttaa noi julkkisten adoptiolapset että miten niillä niinku menee? Aatteleppa tilannetta että jos faija on bräd pitti ja äiti angelina tsoulii ja ite näytät ihan mähösen pirkolta? Tuleeks vähä traumoja?
Tuleeks vähä traumoja?
Niistä seukkauspyynnöistähän ne traumat just tulee tulee. Ihmissuhteiden traumatisoimia ihmisraunioita kaikki tyynni.Mnää veikkaan, et sille Mähösen Pirkon näköselle Ankeliinan ja Prätin adoptiokeralle satelee seukkauspyyntöjä aika solkenaan huolimatta sen länkisääristä, eriparikorvista ja pottunenästä.
Juu, ei ole edes kuvaansa kehdannut laittaa:Mua huolestuttaa noi julkkisten adoptiolapset että miten niillä niinku menee? Aatteleppa tilannetta että jos faija on bräd pitti ja äiti angelina tsoulii ja ite näytät ihan mähösen pirkolta? Tuleeks vähä traumoja?
Toivottavasti ei kovin aikuisilta ihmisiltä ainakaan vielä. Kovin on Zahara alaikäinen. Ja muut adoptiolapsethan onkin poikia (alaikäisiä toki hekin).Mnää veikkaan, et sille Mähösen Pirkon näköselle Ankeliinan ja Prätin adoptiokeralle satelee seukkauspyyntöjä aika solkenaan huolimatta sen länkisääristä, eriparikorvista ja pottunenästä.
Hiukan olen hämmästynyt nyt miksi tätä kysyit minulta. En aio lisääntyä ihan vielä.Jolieen liittyen kysymys: Jos saisit valita, menisitkö länsimaisen sairaalan sijaan Swakopmundiin, Namibiaan saattamaan maailmaan tulevan perheenlisäyksesi?
Mutta sitten kun aiot, niin missä meinaat synnyttää? Kaikki tahtovat tietää, jopa kurski.Hiukan olen hämmästynyt nyt miksi tätä kysyit minulta. En aio lisääntyä ihan vielä.
Ei se ollut tarkoitettu sinulle henkilökohtaisesti, vaan kuului otsikon mukaisiin tyhmiin kysymyksiin.Hiukan olen hämmästynyt nyt miksi tätä kysyit minulta. En aio lisääntyä ihan vielä.
Tämä kysymys on mennyt henkilökohtaiselle tasolle jo aikoja sitten!Ei se ollut tarkoitettu sinulle henkilökohtaisesti, vaan kuului otsikon mukaisiin tyhmiin kysymyksiin.
Ok. Jos olisin raskaana, lähtisin - totta kai - Swakopmundiin, Namibiaan saattamaan maailmaan tulevan perheenlisäykseni.Jolieen liittyen kysymys: Jos saisit valita, menisitkö länsimaisen sairaalan sijaan Swakopmundiin, Namibiaan saattamaan maailmaan tulevan perheenlisäyksesi?
Mä lähtisin mielenterveystoimistoon.Ok. Jos olisin raskaana, lähtisin - totta kai - Swakopmundiin, Namibiaan saattamaan maailmaan tulevan perheenlisäykseni.
Lähtisit, mikäli pehmustettu koppisi ei olisi lukossa.Mä lähtisin mielenterveystoimistoon.
On, jos on urospuolinen leikkaamaton varahevonen.Jos katuu jotain asiaa ja lopettaa sen katumisen ja sitten joskus myöhemmin katuu sitä samaa asiaa uudelleen, niin onko se resori?
Kaikki on sallittua, jos ei jää kiinni. Ja rangaistusta ei voi antaa, mikäli syy on hyvä.Tämä on typerä kysymys, mutta voisinko tehdä tuon esittele itsesi aiheen johon voisi myös minun ikäiseni kommentoida? Sillä ei juuri yhtään korpea se, että en saa nyt.... Siis korpeaa paljon.
Meitä on monta.. :dunno:ei juuri yhtään korpea se, että en saa nyt.... Siis korpeaa paljon.
Ei täällä ole tietääkseni otsikonperustamiskieltoa olemassa. Perustaa vaan. Sun ikäisiä vaan voi olla aika nuukasti.Mutta siis saa vai? En oikein saanut selkeää vastausta.