Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Kai riippuu maksimihinnasta, mihin tuo varmentamaton maksu hyväksytään.
Joo, tuo selittäisi sen miksi tuossakin automaatissa oli kuitenkin se numeronäppäimistö korttiaukon vieressä. 36,70€ maksoi oma ostokseni kummallakin kerralla, ettei sitä varmistusrajaa hirmuisen alas ole laitettu. Mä olin olettanut, että nuo automaatit aina kysyisivät tunnuslukua. Ehkä siinä on ajateltu, että pikkuostoksissa riski on suurempi, että joku näkee ostajan tunnusluvun ja saa sen jälkeen käsiinsä kortin kera tunnusluvun kuin se, että varas pöllii kortin ja ostelee sillä pikkuostoksia ilman tunnuslukua.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Oliko tuossa Facebookin peukutus-jutussa äsken 126 tykkääjää, ja miten se voi vähetä?:doubtful:
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Tämä voi olla ehkä maailman tyhmin kysymys ikinä, mut kysympä nyt vaan:

Voiko tehdä johonkin aiheen jossa kirjoittaisi omia tarinoita?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tämä voi olla ehkä maailman tyhmin kysymys ikinä, mut kysympä nyt vaan:

Voiko tehdä johonkin aiheen jossa kirjoittaisi omia tarinoita?
Vapaassa keskustelussa pitkälti ainoa rajoittava tekijä toikkien aiheille on suomen laki. Tuollainen toikki ei varmasti yhtäkään lakia riko, eli ole hyvä vaan ja tee moinen.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Tämä voi olla ehkä maailman tyhmin kysymys ikinä, mut kysympä nyt vaan:

Voiko tehdä johonkin aiheen jossa kirjoittaisi omia tarinoita?
Tee vaikka tänne vapaaseen aihe: Iso8:n tarinat. On täällä muillakin omia ketjujaan horinoilleen. Kuten vaikka JPP ja Kuuntelen juuri nyt.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Vapaassa keskustelussa pitkälti ainoa rajoittava tekijä toikkien aiheille on suomen laki. Tuollainen toikki ei varmasti yhtäkään lakia riko, eli ole hyvä vaan ja tee moinen.
Ok. Teen sen heti, kun se on valmis.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Tee vaikka tänne vapaaseen aihe: Iso8:n tarinat. On täällä muillakin omia ketjujaan horinoilleen. Kuten vaikka JPP ja Kuuntelen juuri nyt.
Tosta puheen ollen mullakin on toi oma horina-ketju tuol F1-vapaan puolela. Vink. vink.;)

Että käypääkä sieläkin kommentoimassa mun autoja ihan vaikka ei kiinnostais wittujakaan. Mun toikki tarvii huomiota.;)
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Tee vaikka tänne vapaaseen aihe: Iso8:n tarinat. On täällä muillakin omia ketjujaan horinoilleen. Kuten vaikka JPP ja Kuuntelen juuri nyt.
Ja kuten tuosta FW08:n mainitsemasta ketjusta voi havaita, kuviakin sopii laittaa sekaan.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18417
Kysytäänpä tyhmistä tyhmin kysymys kautta aikojen, oletteko koskaan syöneet: Mykyrokkaa?...
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Kysytäänpä tyhmistä tyhmin kysymys kautta aikojen, oletteko koskaan syöneet: Mykyrokkaa?...
Piti googlettaa. :eek: Enpä ole, ja vaikka en suinkaan haluaisi kuulostaa ennakkoluuloiselta, luulen että jos joskus syön, en tule raportoimaan siitä "Paras maku?" -toikkiin.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18417
En ole. Onko se sellaista (herne)keittoa, jossa on ikäänkuin jotain taikinapalloja tms. seassa?
Sisäelimiä, Sydäntä, Sianlihaa, Mykyä. Niitä on vissiin eri tapoja tehdä.

Monipoika ei söis, kerran maistoin meinas laattalentää.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös