Miguel
beagle
Yleensä ohjelmien tai laitteistojen häiriöissä syytetään haittakoodua yleisselityksenä, vaikka vika ei löydy ollenkaan sieltä päin.
Jospa sitten vaikka yrittäisit kokeeksi jollain muulla clientillä, vaikka Azureuksella.Teemu-84 sanoi:Spywetarkistukset ohjelmittain:
Ad-aware PUHDAS
Spybot S & D PUHDAS
Windows Defender PUHDAS
Virustorjuntaohjelma on ajan tasalla. Signaturet OK. Virustorjuntaohjelma on Soneran tietoturva, virus -ja vakoilusuojaus täysillä kuin myös palomuurisuojaus.
Ei aavistustakaan. Mulla on se vissiin asennettuna, mutta käyttäny en oo kertaakaanTeemu-84 sanoi:Millaista vauhtia tuo Azureus lataa?
Teemu-84 sanoi:Voisitko mitenkään olla niin ystävällinen että kokeilisit vähän aikaa ladata sillä jotain? Eihän sun sitä tietenkään loppuun asti tarviVain sen verran että tietäisin mikä se latausnopeus on. Bittorentilla en viitsisi ladata, sillä näkyy ainakin mun koneessa kestävän ikä ja terveys.
No latailen tolla just nyt sen uusinta versiota tai jotain sen osaa. Näkyis tulevan tällä hetkellä yli 60 kB/sTeemu-84 sanoi:Voisitko mitenkään olla niin ystävällinen että kokeilisit vähän aikaa ladata sillä jotain? Eihän sun sitä tietenkään loppuun asti tarviVain sen verran että tietäisin mikä se latausnopeus on. Bittorentilla en viitsisi ladata, sillä näkyy ainakin mun koneessa kestävän ikä ja terveys.
Ihan tolleen menemällä joillekkin sivuille missä noita torrentteja on listattuna. isohunt.com sivustolta löytyy ainakin ihan riittävästi imuteltavaa omiin tarpeisiin.OoPee sanoi:No toi äskeinen ei ehkä välttämättä kuitenkaan kuvasta todellista tilannetta.
Mulal ei noista torrenteista oo hajuakaan, milläs tolla ettitään downloadattavaa?![]()
Just kiitos, niinhän se olikin. Oon mä tota näköjään joskus käyttäny, kun on yks tiedosto tullu puoleenväliin ladattuakinVilperi sanoi:Ihan tolleen menemällä joillekkin sivuille missä noita torrentteja on listattuna. isohunt.com sivustolta löytyy ainakin ihan riittävästi imuteltavaa omiin tarpeisiin.
Noniin... siis sinänsä tällä testillähän ei kyllä oo välttämättä yhtään mitään merkitystä, koska tokihan se latausnopeus riippuu hirveesti siitäkin, että mitä sä lataat. Nyt pistin tosta hakuammunnalla Madonna sorry-videon tulemaan. Nopeus on tällä hetkellä alle 1 kB/s eli mitä tää kertoo tän softan nopeudesta? Aivan, ei yhtään mitäänTeemu-84 sanoi:Voisitko mitenkään olla niin ystävällinen että kokeilisit vähän aikaa ladata sillä jotain? Eihän sun sitä tietenkään loppuun asti tarviVain sen verran että tietäisin mikä se latausnopeus on. Bittorentilla en viitsisi ladata, sillä näkyy ainakin mun koneessa kestävän ikä ja terveys.
Jos minä nyt ymmärsin oikein, niin kyse on varmaan siitä, että yleensä torrenttiverkkojen ideana olisi pitää tuo jakosuhde vähintään yhdessä. Eli ohjelma jakaa vakioasetuksilla tiedostoa niin kauan, että upload- ja download-määrät ovat samat. Olet varmaan omalla päättelykyvylläsi riittävän nokkela ratkaisemaan, miksi näinTeemu-84 sanoi:Autahan sinä OoPee vaikka taas, tai ihan sama kuka kunhan joku viitsii vastata.. Azureuksella sain nyt Bahrainin 2006 f1-kisan imutettua, mutta miksi se vielä lähettää jotain? Latauksen päätyttyä se vielä lähettää johonkin. Voisikohan olla, että latausnopeus näkyi tuon Bahrainin kisan kanssa olevan koko ajan nopeampi kuin lähetysnopeus?
No tuo on kyllä ihan hyvä kuulla.. Nimittäin tuossa kun tuo Azureus tuota Ritari ässää latailee niin näkyy download-nopeus olleen suurimman osan ajasta pienempi kuin lähetysnopeus. Kun tässä pitäisi lähteä sitten keskiviikkona kotiin pääsiäisen viettoon niin ei viitsisi jättää konetta päälle viikoksi tänne. En sinänsä murtovarkaita pelkää muuta kuin lyö oven tuplalukkoon, mutta en viitsisi tuota irtokovalevyä jättää päälle! Tämänhetkisen latausnopeuden ansiosta näyttäisi latauksen ehtivän valmistua keskiviikkoon mennessä. Hyvä niin..Bobakki sanoi:Eli ohjelma jakaa vakioasetuksilla tiedostoa niin kauan, että upload- ja download-määrät ovat samat.