Antsa Rieppo
Well-known member
Jokos on tullut sipastua tykit aka mamikset aka pitkät kalsarit jalkaan tänä talvena?
Onhan noille vaihtoehdoja. Itse suosin toppahousuja.Miksi ihmeessä ei olisi? Miksi palelluttaa itsensä ja elimensä ehdoin tahdoin? Ei jumarra.
Ei nuo sulje toisiaan poies.Onhan noille vaihtoehdoja. Itse suosin toppahousuja.
Mitä pervoa siinä on ettei halua jäädyttää killuttimiaan?Ilmeisesti jotain pervoa settiä taas jota en itse harrastele. :tongue:
Sä luulet aika paljon noin yleisestikin versus tietämisen.Aa mä luulin että tässä oli kyse videotykeistä.
Bossit ja toisen maailman tyypit tajuaa tietämisen eri tavalla. Ei siis ettei tietäs vaan se tyyli.Sä luulet aika paljon noin yleisestikin versus tietämisen.
okBossit ja toisen maailman tyypit tajuaa tietämisen eri tavalla. Ei siis ettei tietäs vaan se tyyli.
Joo, tyyli jolla tyhmyytens näyttää on tärkeintä.Bossit ja toisen maailman tyypit tajuaa tietämisen eri tavalla. Ei siis ettei tietäs vaan se tyyli.
Tyyliin ettei tajuu, mutta pitää silti esittää että tajuis, ja että ne on just ne muut jotka ei tajuu?Bossit ja toisen maailman tyypit tajuaa tietämisen eri tavalla. Ei siis ettei tietäs vaan se tyyli.
Tuskin nyt hieroo, mutta hankaa varmaan?En käytä, ne vaan hieroo ikävästi.