Tykit

Onko häh?


  • Äänestäjiä yhteensä
    31

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Ehkä täälläkin joku kauppa on huomenna auki, mutta tuskin sinne leipää kuitenkaan huomenna viedään, joten syytä käydä tänään kaupassa. Voi sitten viettää huomenna tykittömän päivän kotosalla.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2703
Sijainti
Penkalla
No nyt olis 48 tölkkiä kannettuna kotiin about kilometrin päästä, käy ihan kuntoilusta mutta tokihan 16 litraa olutta on kevyempi kantaa kuin vastaava määrä maitoa :ahem: Voi olla et joutuu hakemaan huomenna ärrältä lisää, varsinkin jos suomen kissanpennut häviää tän illan matsin. Menee kyllä taas ihan ohi aiheen tämäkin...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen voimieni tunnossa! Olen haavoittumaton! Olen piste iin päälle! Olen alfa ja omega! Olen paskaa lintujen!
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2703
Sijainti
Penkalla
No nyt olis 48 tölkkiä kannettuna kotiin about kilometrin päästä, käy ihan kuntoilusta mutta tokihan 16 litraa olutta on kevyempi kantaa kuin vastaava määrä maitoa :ahem: Voi olla et joutuu hakemaan huomenna ärrältä lisää, varsinkin jos suomen kissanpennut häviää tän illan matsin. Menee kyllä taas ihan ohi aiheen tämäkin...
Ei hävinneet vaan kasvoivat isoiksi kissoiksi, saattaapi olla et joudun silti käymään tänään ärrällä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tuossa Niiralan uimahallilla tulee vanhojen patujen kanssa juteltua aika usein. Tänään hölistiin pidempään yhden aika kovakuntoisen 70-vuotiaan kanssa. Tuli siinä sitten keskusteltua urheilupukeutumisesta, ja kumpikin meistä on vähentänyt rytkyjen määrää urheilessa viileässä.

No pääsin kuittaamaan, että ethän vaan laita mamiksia jalkaan. Kyllä se laittoi, kun oli pyörän kanssa liikenteessä.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Kyllä kumpikin mainitsi, että ärsyttää kantaa kilokaupalla märkää kampetta päällä, kun rupee puskemaan hikeä.
Siis etkö käytä näitä Active Cool Dry yms. keveitä väliasuja lahkeilla tai ilman ulkovaatteen alla urheillessa? Moon todennu noi pitkätkin hyviksi/siedettäviksi. Muuten en duunissa käytä, jos ei ole ihan pakko. Ahistaa. Ulkoillessa/urheillessa kyllä ja tommonen Active Cool Dry aina siellä alla. Sitten siihen päälle sään mukaan. Joskus jopa käyttäny noita pitkiä helvetin esikartanon pakkasilla töissä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Siis etkö käytä näitä Active Cool Dry yms. keveitä väliasuja lahkeilla tai ilman ulkovaatteen alla urheillessa? Moon todennu noi pitkätkin hyviksi/siedettäviksi. Muuten en duunissa käytä, jos ei ole ihan pakko. Ahistaa. Ulkoillessa/urheillessa kyllä ja tommonen Active Cool Dry aina siellä alla. Sitten siihen päälle sään mukaan. Joskus jopa käyttäny noita pitkiä helvetin esikartanon pakkasilla töissä.
Käytän. Mutta kun niitä on liikaa niin vettyvät läpi kaikki.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Active cool dry kuulostaa siltä kun Joni ois päässy suunnitelemaan nimen jollekin homostelutuotteelle.
 
Ylös