Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
En o täysin vakuuttunu, että Joni jaksaa lukea vähääkään alkua pidemmälle. Saisitko tiivistettyä ton saman maksimissaan kahdeksi onelineriksi, joissa molemmissa esiintyy sanat boss ja tauko. Tai mielummin posekuvaksi, josta välittyy viestisi henki.
Boss! Kädet muniin. Stressittä. Elvistellä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Vähän sama kuin mun ammattiajolupa, on se edelleen voimassa ja olen sitä hommaa joskus tehnytkin mutta ei niihin hommiin enää asiaa olisi, ei vaan osaisi enää :D
Oli joskus juttua "tarumaisen privailun" yhteydessä tästä. Oliko ihan pakettirallia?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tuli täkäläisestä Te-toimistosta mieleen, että tarjosivat minulle kahta duunipaikkaa (maaliskuussa). Molemmat olivat sellaisia, että vähänkin it-asioista tietävä voisi päätellä ettei meikäläisen CV:llä kyseisiä paikkoja saada. Toisin sanoen molempiin haettiin "insinööritason" c++-osaajaa/sulautetut järjestelmät ja itsellä c sekä c++ on lähinnä kouluaikojen osaamistasolla. Ei siis lähelläkään boss -tasoa.
Basicin ja Cobolin osaajista windows 3.11-ympäristöön on hieman pienempi kysyntä nykyään.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Hoitoala lienee varmin työllistäjä tällä hetkellä. Tosin työ on usein vuorotyötä, raskasta, paitsi tilipussin osalta.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Oli joskus juttua "tarumaisen privailun" yhteydessä tästä. Oliko ihan pakettirallia?
Taksikuskina suhasin täällä Tampereen alueella, -99 tuli kortti suoritettua ja siinä muun homman sivuduunina ajelin pari vuotta....
edit. ammattiajolupahan on voimassa muuten yhtä pitkään kuin ajokorttikin :D mutta taksia varten pitäisi se lisäkurssi suoritella jos haluaa sen pitää...
 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Koska olen kuullut monelta kaverilta ja tahdolta ja myös työkkäriltä... Toinen juttu on se että se vaatais omaa yrittäjyyttä joka taas on sellainen juttu mikä voi olla liian kova kynnys mulle. Toki oon kova mainostaa itseeni mutta mutta oma firma on aina oma juttunsa.
Ihmettelen kyllä vähän, koska pikkusen kun asiasta otat netin kautta selvää, niin jää aika nopeasti sellainen kuva, että hierojien työtilanne ei ole lainkaan huono. Siis vaikka karsisitkin pois kaikki hierojakoulutusta myvien firmojenkin mainokset. Mutta ok, sun päätös ja sun elämäs.

Sanomattakin tietysti selvää, että ammatin kuin ammatin saa karsittua pois jollain syyllä, sataprosenttisen varmaa duunia kun ei ole missään ja kaikilla aloilla on joku negatiivinenkin aspekti ;)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
En o täysin vakuuttunu, että Joni jaksaa lukea vähääkään alkua pidemmälle. Saisitko tiivistettyä ton saman maksimissaan kahdeksi onelineriksi, joissa molemmissa esiintyy sanat boss ja tauko. Tai mielummin posekuvaksi, josta välittyy viestisi henki.
Saisin kyllä, mutta oliskohan se vähän niinkin, että jos ei Jonin energia ja kiinnostus riitä edes tuon läpilukemiseen, niin siinä tapaukasessa lienee aikalailla samantekevää, mitä siinä kommentissa lukee :rolleyes:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Ihmettelen kyllä vähän, koska pikkusen kun asiasta otat netin kautta selvää, niin jää aika nopeasti sellainen kuva, että hierojien työtilanne ei ole lainkaan huono. Siis vaikka karsisitkin pois kaikki hierojakoulutusta myvien firmojenkin mainokset. Mutta ok, sun päätös ja sun elämäs.

Sanomattakin tietysti selvää, että ammatin kuin ammatin saa karsittua pois jollain syyllä, sataprosenttisen varmaa duunia kun ei ole missään ja kaikilla aloilla on joku negatiivinenkin aspekti ;)
Aa ok! No tossa on hyvä että hierojakoulutus kestää vain yhden opintovuoden ja sit pääsee jo hommiin! :ahem: Eiku hakemusta. Ihan sama mitä Jacques sanoo "sut tuntien hierojaksi susta ei ole" Tosiaan hypetin hierojaksi haluamisesta muistaakseni 07 kesällä(Jo 06 kesällä foorumin irkissä) Foorumin yhden foorumilaisen synttäreillä Kallion terdellä. Nyt aika toteuttaa ne hypetykset vihdoin :D


Saisin kyllä, mutta oliskohan se vähän niinkin, että jos ei Jonin energia ja kiinnostus riitä edes tuon läpilukemiseen, niin siinä tapaukasessa lienee aikalailla samantekevää, mitä siinä kommentissa lukee :rolleyes:
Helposti jaksoin lukea ja osa pitkästä tekstistä johtuu kun laitoin privaviestiä mun työkkärin suunnitelmista joita en tänne julkaissut. :)
 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Aa ok! No tossa on hyvä että hierojakoulutus kestää vain yhden opintovuoden ja sit pääsee jo hommiin! :ahem: Eiku hakemusta. Ihan sama mitä Jacques sanoo "sut tuntien hierojaksi susta ei ole" Tosiaan hypetin hierojaksi haluamisesta muistaakseni 07 kesällä(Jo 06 kesällä foorumin irkissä) Foorumin yhden foorumilaisen synttäreillä Kallion terdellä. Nyt aika toteuttaa ne hypetykset vihdoin :D
Suoraansanottuna pistää kyllä "vähän" mietityttämään, jos sun tulevaisuudensuunnitelmasi ovat ihan oikeasti kiinni siitä, mitä joku sulle täysin tuntematon örvelö Itävallasta käsin kirjoittaa :doubtful:

Rautalangasta: Mitä jos edes vähän yrittäisit ittekkin? Otat ne kädet pois sieltä munistas, myös se peukalo perseestäs, paiskaat sen vitun kameran Vantaanjokeen, lakkaat elvistelemällä vanhempies kustantamilla kosmetiikkatuotteilla ja otat ittees kunnolla niskasta kiinni! Nyt perkele ihan oikeesti Joni! :mad:








Niin ja lähetä se hakemus :frank:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Suoraansanottuna pistää kyllä "vähän" mietityttämään, jos sun tulevaisuudensuunnitelmasi ovat ihan oikeasti kiinni siitä, mitä joku sulle täysin tuntematon örvelö Itävallasta käsin kirjoittaa :doubtful:

Rautalangasta: Mitä jos edes vähän yrittäisit ittekkin? Otat ne kädet pois sieltä munistas, myös se peukalo perseestäs, paiskaat sen vitun kameran Vantaanjokeen, lakkaat elvistelemällä vanhempies kustantamilla kosmetiikkatuotteilla ja otat ittees kunnolla niskasta kiinni! Nyt perkele ihan oikeesti Joni! :mad:








Niin ja lähetä se hakemus :frank:
No se oli vaa huumoria. Laitoin jo hakemuksen. Rauhoitu hyvä mies. :) Tosiaan unohtamatta omaa omistuskämppääni joka on itse kustantama.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Jos Jonilla on kerran sähkärin paperit, niin kannattaisi mennä kysymään vaikka lentokentältä duunia. Helsinki-Vantaalle aletaan rakentamaan uutta terminaalia ja sähkäreitä tarvitaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jos Jonilla on kerran sähkärin paperit, niin kannattaisi mennä kysymään vaikka lentokentältä duunia. Helsinki-Vantaalle aletaan rakentamaan uutta terminaalia ja sähkäreitä tarvitaan.
Mä en ole ihan varma haluanko lentää kentälle, jonka sähkötyöt ovat Jonin asentamia :thumbfh:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Mä en ole ihan varma haluanko lentää kentälle, jonka sähkötyöt ovat Jonin asentamia :thumbfh:
Älä huoli faija ollut siel aikoinaa vuosia töissä ja ihan turvallinen paikka se edelleen on.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös