Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Liike-elämässä sidonnaisuudet voivat johtaa yllättäviin seurauksiin.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kuin mulle räätälöity homma meni förbi. Sen vei vieläpä ex-kollega, jolla on tuon tyylisestä tekemisestä nollakokemus.

Ok. Innostus, osaaminen, taito ja motivaatio ei siis riitä työnantajille? Mitenkäs tässä voi edes kuvitella työllistyvänsä.

Olkaapa hyvä ja pitäkää raskaiden kohteiden nostamislaitteenne. Minä menen nyt sillan alle lipittämään Lasoljaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Harmi. Mutta paistaa se päivä vielä risupartaankin. Ellei sitten sada vettä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kuin mulle räätälöity homma meni förbi. Sen vei vieläpä ex-kollega, jolla on tuon tyylisestä tekemisestä nollakokemus.

Ok. Innostus, osaaminen, taito ja motivaatio ei siis riitä työnantajille? Mitenkäs tässä voi edes kuvitella työllistyvänsä.

Olkaapa hyvä ja pitäkää raskaiden kohteiden nostamislaitteenne. Minä menen nyt sillan alle lipittämään Lasoljaa.
No voi hitto... :(
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Voihan rähmä. Alppu sun kannattaa kilautella ensi viikolla sinne ja kysyä mikä ratkaisi valinnan, joskus voi tulla ihan hyvää infoa vastaisuuden varalle.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Vähän on alakuloinen tunnelma forumilla. Itselläni myös työllistymisongelmia jatkossa. Hiukan yllätti tilanne. No, koettu on yli 60 määräaikaista työsopimusta ja 3 elinkautista, joista 2 loppui ennen kuin kunnolla ehtivät alkaakaan ja yhdestä pääsin hyvän käytöksen ansiosta pois reilun kymmenen vuoden jälkeen (tuotanto lopetettiin). Pitkiä ja pätkiä pätkiä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No onpas siinä melkoinen määrä pätkiä. Työsuhteen alkamisen ja päättymisen välissä kerkiää ehkä pitää ruokiksen ja kahvitauon?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itse tässä joku aika sitten mietin, että kylläpä forumilla menestyjiä riittää, kun työnhaku tuntunut vähän kaikilla tarkoittavan vain nykyistä hommaa parempaan vaihtamista. Välillä ehditty naljailla Jonille, kun ei natsaa. Nyt tuntunut riittävän uskallusta sanoa, että paska se forumilaisenkin tuulettimeen osuu.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
No onpas siinä melkoinen määrä pätkiä. Työsuhteen alkamisen ja päättymisen välissä kerkiää ehkä pitää ruokiksen ja kahvitauon?
Sesonkityöläisen arkea. Joulupukillakin tekee tiukkaa työllistyä kesällä. Lähes kaikki hommat ovat olleet itsenäisiä (freelanceilua) eli itse saan valita pidänkö taukoa. Näillä pätkätöillä eläke kohenee kummasti, terveydenhoito rulaa ja saa kanssakäydä erilaisten virastojen kanssa iloisesti. Tai sit ei. Nyt masentaa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös