Olethan nykyään Mohamed Oil.En mä noin yleisesti ottaen oo homo.
Olethan nykyään Mohamed Oil.En mä noin yleisesti ottaen oo homo.
Mohamedhan (se ex-Oil) on tunnetusti kovaranteinen kaveri. Tampereen Tex Willer.Ja tossa ois mulle rahakas uusi duunikin.
Mulle jäi nyt epäselväksi että mihin nuo kerätyt kävyt oikein myydään?
Saattaisin ottaa yhteyttä paikalliseen metsänhoitoyhdistykseen asian selvittääkseni.Jos käpyjä mielii keräämään, on viisainta ottaa yhteyttä paikalliseen metsänhoitoyhdistykseen.Metsänhoitoyhdistysten neuvojat auttavat varmistamaan oikeanlaisen metsän löytymisen.
Tuohan on hieno idea. Vaikkei se nyt välttämättä vakitöitä toisikaan, niin innokkaan kaupunkilaisen toiminta voi kuitenkin työllistää monia muita esim. pelastuslaitosta, rakennusfirmoja, vakuutusyhtiöitä ja teurastamoitaNyt maatilalle töihin huimilla 207:sadanseitsemän euron kuukausiansioilla!
Tohon kun yhdistäis lippumiehen ammattinimikkeellä työn Forssan radalla, sais työsuhdeautoksi karttiauton, jolla siirtyisi navetalta toiselle. Illat ratahommissa.Nyt maatilalle töihin huimilla 207:sadanseitsemän euron kuukausiansioilla!
Hienoa että näinä vaikeina aikoina jollain alalla töitä riittää. Kaikki reippaat nuoret vaan kouluttautumaan työttömiksi maatilan työntekijöiksi. Voi valita mieleisensä työpaikan ja hommia riittää eläkeikään asti!Nyt maatilalle töihin huimilla 207:sadanseitsemän euron kuukausiansioilla!
Mistäpä tiedät mun nykyisestä kunnosta ja varastotöitä on monenlaista. Tottakai kunto kasvaa myös kun tekee jotain? =)Sori vaan, mutta ehkä parempi ettet mene varastohommiin. Sun fyysiset avut ei riitä. Ei tarvitse vittuiluna ottaa, vaan ihan kokemuksella puhun.
Oman koulutusalan varasto voisi olla helpompi. Muutama 10k eri varaosia helpompi oppia. Suurin haaste varastoissa tämä.Riippuu varastoduunista.