Ei ole mun syy etten tässä taloustilanteessa saa työtä johon mulla on koulutukseni nojalla LAILLINEN OIKEUS.Pekkis menee vuokrafirman kautta Jumbon infopisteelle neuvojatädiks. Varma tieto. "Kengät käytävällä viisi. Pullonpalautus kellarikerroksessa"
Oot sä tommonen kauppamies?Mulle ois haastetta olla missä hyvänsä myyntipisteellä, koska, heh, enhän minä osaa myydä kuin ideoita. Ja joku mulle joskus sanoi, että myy asiakkaille ideoita ja mielikuvia.
Kun eivät ne perkeleet pelkästään niistä halua maksaa, jos ei ole mitään konkreettista pohjaa takana.
Ei sulla mitään tilinumeroa ois johon ton 177€ vois täräyttää?Oot sä tommonen kauppamies?
pitkä feissarimoka-horina
Oisin laittanu mutta pankissa sanovat että sulla ei ole tiliä.Laita mulle.
Eiku Alpulla ei oo tilliä. Tarkkana nyt.l
Oisin laittanu mutta pankissa sanovat että sulla ei ole tiliä.
Mulla On Oikeus Warmasti eli MOOW -puolueella alkaa olla ohjelmajulistus valmis:Ei ole mun syy etten tässä taloustilanteessa saa työtä johon mulla on koulutukseni nojalla LAILLINEN OIKEUS.
Ihmisellä on perustuslaillinen oikeus olla röyhkeä ja syyttää röyhkeydestä kaikkia joiden oleminen sitä rajoittaa.Mulla On Oikeus Warmasti eli MOOW -puolueella alkaa olla ohjelmajulistus valmis:
- olla puhaltamatta
- saada CV:n mukainen bossin homma
:ahem: