Sinäkin kulli suorana suu vaahdossa höyryät insinööreistä sitä sun tätä.Jaa.
Minua ei. Jos hakijoita on 500 niin onhan se saatanmoinen ralli jokaiselle lähettää se läpäpä...ei osunutvalintajuurisinuun...läpäpä - kirje kaikille.
Lienee selvä että jos viikko hakuajan jälkeen ei kuulu mitään, kannattaa vaihtaa uusi mato koukkuun.
Kansantaloudellisestikin turhaa ajan haaskausta kuluttaa aikaa moiseen vastaushärdelliin. Peli on kovaa ja sillä sipuloidi.
Lisäksi voisi sopia kansallisesti tämän eli jos viikon päästä ei kuulu mitään, niin turha odottaa muuta vastausta. Kuinka se edesauttaa työllistymistä tai talouden nousua postittamalla ne 500 läpäläpä -kirjettä kun asia voidaan hoitaa helpommin?
Ei kai kukaan luule että tuli valituksi ja ei vaan saanut epähuomiossa kirjettä siitä?
*lähettelee läpäläpä-kortteja kera omakuvan, missä olen tulostanut jokaisen hakemuksen erikseen ja leimannut siihen päälle punaisella: FAIL!*
?Voi paska.
No ei ihme kun tuota erektiota riittää ja riittää :ahem:Sinäkin kulli suorana suu vaahdossa höyryät insinööreistä sitä sun tätä.
No vittu duunia kaatui niskaan oikein kunnolla ja pitää lähtee kiertämään maailmaa. Oon yleensä onnistunut välttämään nämä nakit jollain tavalla, mutta nyt lankesi korkojen kera.
Tässä urakehityksen ABC.Perse penkkiin ja ammattiliiton juttusille!:frank:
Mulle tullut työnhakuilmotuksia sähköpostiin, vaikken ole mikään työnantaja. Siellä ne nyt hengitystä pidättäen vastausta odottaa kolmatta vuotta.Ihan vaan perustietona kerrottakoon että kaupallisessa koulutuksessa on ihan peruskauraa opettaa vastaamaan työhakuilmoituksiin.
Tässä urakehityksen ABC.
Eihän Kokoomuksen pojat valita työnmäärästä.:frank:Tässä urakehityksen ABC.
No, maailma ei vaan mene viisivuotissuunnitelmien mukaan ja sunkin pitää ansaita leipä sen mukaan.Kaikki vaan peliä kapitalistin vuoksi!
No, maailma ei vaan mene viisivuotissuunnitelmien mukaan ja sunkin pitää ansaita leipä sen mukaan.
Toivon itse löytäväni töitä pian, koska eläkeikään on vielä 13 vuotta aikaa ja haluaisin tämän ajan panostaa täpöllä ammattiini ja tulla siinä hommassa mestariksi, ja jonka homman voin hyvällä omnallatunnolla sitten luovuttaa eteenpäin.
Ammattiylpeus ennen rahaa on mun motto, teki sitten mitä hommaa tahansa elääkseen.
No, se on sun valintasi.Päivääkään en tekis töitä jos ei olis pakko.
Ei ihan yksin munkaan. Aika moni muukin samaa mieltä.No, se on sun valintasi.
Mun motiivi on kyllä ollut toisenlainen.
Niin, Jone on töissä ja sinä työtön kapitalisti. Eikä insinöörit jää eläkkeelle 63-vuotiaina.No, se on sun valintasi.
Mun motiivi on kyllä ollut toisenlainen.
65 vuotiaina mun ikäluokka.Eikä insinöörit jää eläkkeelle 63-vuotiaina.
Virheeni, pahoittelen.65 vuotiaina mun ikäluokka.
Ollaanpa tarkkoina siellä.