Antsa Rieppo
Well-known member
Onko nyt viimeinen kellonlyömä?Tehty! Se on juurikin se firma, joka firmana kiinnostaa vaikka duuni ei ole koulutusta vastaavaa. Reilun tunnin ajomatkan päässä. Se on kipuraja.
Onko nyt viimeinen kellonlyömä?Tehty! Se on juurikin se firma, joka firmana kiinnostaa vaikka duuni ei ole koulutusta vastaavaa. Reilun tunnin ajomatkan päässä. Se on kipuraja.
Kun tossa stondiksessa on 'Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä' niin luulin lyömän tulleen.Mitä höpäjät?
Tämmönen negatiivinen tulospalkkaus tosiaan pistää ihmisen yrittämään.Neuvostojohtaja Josif Stalinin tavoitteena näet oli vahva uusi ihmislaji, jota olisi voitu käyttää sotilaallisiin tarkoituksiin. Ivanovin keinohedelmöitysyritykset eivät kuitenkaan onnistuneet ja hän päätyi Siperiaan.
Kannattais olla vittuilematta, kun ei osaa.Niin, Aivan!
Piilotyöpaikka vai julkinen entä mitä luulet mahiksiksi päästä kun ei koulutusta vastaavaa? On kuitenkin CV:ssä kokemusta vastaavasta työstä? Piilo toki aina parempi kun julkisissa hirvee jono (100 hakijaa vs 1 paikka). (Y)Tehty! Se on juurikin se firma, joka firmana kiinnostaa vaikka duuni ei ole koulutusta vastaavaa. Reilun tunnin ajomatkan päässä. Se on kipuraja.
Ihan julkinen. Koulutusta vastaamattomalla tarkoitin että olen yliylikoulutettu siihen pestiin. Luulen että jono ei ole ihan hirveä kun on ihan pöndellä ja määräaikainen pesti. Saattaa homma tyssätä siihen kun ajattelevat etten tosissani siihen hae, vaikka taiten hakemuksen rustasin.Piilotyöpaikka vai julkinen entä mitä luulet mahiksiksi päästä kun ei koulutusta vastaavaa? On kuitenkin CV:ssä kokemusta vastaavasta työstä? Piilo toki aina parempi kun julkisissa hirvee jono (100 hakijaa vs 1 paikka). (Y)
Jospa alat rahdata etelänaapurista hinttivissyä ja otat posekuvia sovituskopissa, jos ei työtä ala tulla.Ihan julkinen. Koulutusta vastaamattomalla tarkoitin että olen yliylikoulutettu siihen pestiin. Luulen että jono ei ole ihan hirveä kun on ihan pöndellä ja määräaikainen pesti. Saattaa homma tyssätä siihen kun ajattelevat etten tosissani siihen hae, vaikka taiten hakemuksen rustasin.
Mutta nyt ei sovi sylkeä minkään homman päälle van otettava minkä saa.
Laitoin aamulla muuten taas uutta hakemusta peliin. Kaikki hakemani on sijaisuuksia tai määräaikaisia, yhtään vakipestiä ei löydy, mutta pääasia olis nyt päästä äkkiä töihin takas.
Kotona ei tule hulluksi vaan vielä hullummaksi!
Tuntipalkkahan on selviö?Tai tuut mulle töihin.
20€/hTuntipalkkahan on selviö?
Mun liksa oli viimeksi 5907 e/kk, joten en lähde.
Ahaa, nyt ymmärrän sen aikaisemman pullasprintteri kiinnostuksenkin.Mun liksa oli viimeksi 5907 e/kk, joten en lähde.
Mulla tippuu tuo summa joka tunti lattialle kun lompuukiin ei vaan mahdu enempää.Mun liksa oli viimeksi 5907 e/kk, joten en lähde.