Onneksi hepreantaitoiselle moniosaajalle maksetaan huikea 1300 euron palkka.
Miksi minä luin tuon moniosaajan molonsaajaksi?
-Luento-opetus seminaarissa
-Tulkkausapua
Vaatimukset:
-Aiempi kokemus kiinteistöhoitajan alalta
-Englannin, Espanjan, Suomen ja Heprean kielen taito
-Ajanmukaisen informaatioteknologian hyvä hallinta
-Microsoft Office -ohjelmien hyvä hallinta
Ei sentään edellytyksissä vaadittu muuta kuin mahd. ilta- ja vkonlopputyöt, niin ja yli 5v. kokemus.Miksi minä luin tuon moniosaajan molonsaajaksi?
Mihin sitä vertaa. Enempi palkkaa kuin valtion ja yritysten yhdeksän euroa päivässä "töistä", työkin saattaa olla parempi.Ei sentään edellytyksissä vaadittu muuta kuin mahd. ilta- ja vkonlopputyöt, niin ja yli 5v. kokemus.
Tosi houkutteleva ilmoitus oli joo.
Vähemmän yllättäen rahoitusta tullut koska ihan eka paikka perustaa lomakylä ei taitaisi olla jokin ilmeisen järvetön paikka.Tuuri Resorts -lomakylän kustannusarvio on noin 1,3 miljoona euroa. Hankkeeseen on saatu ELY-keskuksen EU- ja kansallista rahoitusta.
Saavatkohan tukea myös jonkin tietyn palkkaamisesta. Sukulainen käynyt kibbutsilla ja tuonut hepreantaitoisen mukanaan tms.- Maansiirtotöitä lomakylässä on tehty runsaasti. Valmiina on neljä isompaa ja neljä pienempää lampea sekä joki.
Näin todennäköisesti on käynyt. Palkattava henkilö on jo tiedossa, mut jostain syystä pakko tehdä avoin hakemus. Laitetaan sitten vaatimukset niin koviksi ettei tartte ketään pyytää haastatteluun eikä yhteydenottoihin vastata.Saavatkohan tukea myös jonkin tietyn palkkaamisesta. Sukulainen käynyt kibbutsilla ja tuonut hepreantaitoisen mukanaan tms.
Ajanmukaisen informaatioteknologian hallitsevalta sujuu heprea, elikkä osaa avata google translaattorin. Luento-opetus taito tarkoittaa, että osaa pistää aasin kuvan powerpointtiin, ja sanoa että tässä on aasi.Ovatko muuttamassa pakolaisten vastaanottokeskukseksi kun hepreaa tarvisi osata vai olisiko vitsillä laitettu?
http://tuuriresorts.fi/
Tuurin lomakylässä ehkei hirmuista määrää hepreankieltä tarvitse?
Mökkejä ja leirintäalue.
Yleismies Jantunen joka osaa luentoja pitää, olisiko räätälöity jollekin tietylle henkilölle valmiiksi. Palestiinalaiset saattaisi hepreaa osata.
Kevenikö kori?Koska kaiken maailman ulkoistaminen ja tehostaminen on niin hemmetin trendikästä, tein juuri oman osani ja asetin tekeleeni jo valmiiksi terdelle, ulko-oven viereen.
Näytä liitetiedosto 21114
tässä on aasi.
Keveni. Selvisi, että nykyajan nuorisolle kelpaa suklaati paremmin. Yksi keltainen suklaa jäi jäljelle. Hopea toffeeta hupeni ehkä puolet. Sopii mulle, koska itse syön loput mieluusti.Kevenikö kori?
Kevenikö kassit?
Kertoneisiko se lokaatiosta jotain, että etsin asuntoa Tanpereelta.*pakenee ellei Pirkanmaa tässäkin tapauksessa tarkoita Virtoja*