Vakituisessakin se koeaika joka voi kosahtaa. Mene kouluun, niin säästyy aikaa ja resursseja.Mut jos lisäät tohon tuntipalkkaan +10 ja työsuhde vakituinen niin tuskin kieltätyisit?
Vakituisessakin se koeaika joka voi kosahtaa. Mene kouluun, niin säästyy aikaa ja resursseja.Mut jos lisäät tohon tuntipalkkaan +10 ja työsuhde vakituinen niin tuskin kieltätyisit?
Mä sulle skrebat näytän!No mut hei 15 ecee tunnis feat. vakkarikämppä, omistusmuija ja asenneduuni. Koukut veteen ja krebaan.
Komp. Kouluun vaan :thumbup:Vakituisessakin se koeaika joka voi kosahtaa. Mene kouluun, niin säästyy aikaa ja resursseja.
Nyt kun paljastan, että Faggis toimii ala-asteen rehtorina, niin tämä kommentti avautuu aivan uudenlaisessa kontekstissa.Koulussa on kiva ryypätä ja nussia.
Nyt kun paljastan, että Faggis toimii ala-asteen rehtorina, niin tämä kommentti avautuu aivan uudenlaisessa kontekstissa.
Oli ehkä ylioptimistisesti sanottu. Tmoin ja Dompparin linjoilla oikeasti olen. Mene kouluun. Sinne voit päästäkin. 15€ tuntiliksapaikasta tuskin saat edes vastausta. Duunarin palkka, mutta vaatii jo ammattitaitoa.Vai semmonen olisi tiedossa? Onnea yritykseen.
Soi korvissa taas jokeripokerikone tuplauksen alla, hetkeä ennen kuin kosahtaa.
En tiedä, kuinka sanoisi asian kauniimmin.
https://www.youtube.com/watch?v=KVOjQqcElZ0Oli ehkä ylioptimistisesti sanottu. Tmoin ja Dompparin linjoilla oikeasti olen. Mene kouluun. Sinne voit päästäkin. 15€ tuntiliksapaikasta tuskin saat edes vastausta. Duunarin palkka, mutta vaatii jo ammattitaitoa.
Soi korvissa taas jokeripokerikone tuplauksen alla, hetkeä ennen kuin kosahtaa.
En tiedä, kuinka sanoisi asian kauniimmin.
Jäi multakin tilastointi kesken, mutta noin 11% hakemuksista johti haastatteluun. Mukana on avoimia hakuja, myös joista yhteen tuli haastattelupyyntö. Jos, et ole Racer kokeillut kannattaa kokeilla avoimia hakuja.Ihan en vielä tämän otannan perusteella alkaisi kovin suuria johtopäätöksiä tekemään.
Juu. Joulukuussa kävin yhden pääkallonmetsästäjän puheilla. Ei tärpänyt.Onkos teihin koskaan ikinä headhunterin olleet yhteydessä?