Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
No jaa. Olen kuullut että esimerkiks kouluihin, päiväkoteihin ja ambulansseihin kovasti toivotaan lisää miestyöntekijöitä.
Komp. Itsellä on päinvastaisia kokemuksia. Mies naisvaltaisella alalla erottuu edukseen.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26861
Ambulansseihin? Naisethan ne harvinaisuuksia noitten puikoissa ovat. :confused:
Valittavat että ensihoitajiks hakee enimmäkseen naisia ja sitten on kaks hentosta tyttöstä samassa lanssissa ja tarvitaan palokuntaa potilasta nostamaan. Potilaitten paino lienee lisääntymään päin.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Jätin keskiviikkona työhakemuksen (viimeinen päivä jättää) ja torstaiaamuna soiteltiin haastatteluun. Maanantaina olisi. Paikka on tosi mielenkiintoinen ja hakijoita on alalta paljon. Tiedän, etten paikkaa tule saamaan johtuen residenssini maantieteellisestä sijainnista mutta kiva kuitenkin, että haastattelevat.
Rekrykonsultti tavattu tänään. Mukava juttutunti. Paikkoja oli hakemuksessa kaksi mutta haastattelussa ilmeni, että toinen onkin Junior Sales Manager, enkä taida kilpailla siinä sarjassa. Yllätyin, kun konsultti sanoi oma-aloitteisesti haastattelun lopuksi, että kokemuspohjallasi suosittelen sinua jatkohaastatteluihin. Kysymättäni miten edetään... Rekryfirma ei siis päätä, ketkä jatkohaastatellaan vaan joko norjalainen toimeksiantaja tai lähipäivinä valittava suomalainen johto. En tiedä kumpi.

Asuinpaikkakunnastakin keskusteltiin. En valehdellut mitään, valopäisistä forum-neuvoista huolimatta. Ei tästä mitään seuraa mutta mukavasti on mennyt tähän saakka.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26861
Aikoinaan töitä etsiessäin myös ihmettelin työnantajien huolta siitä, että asun kaukana haettavasta työpaikasta. Vaikka useampi haastattelukutsu tuli ja enimmäkseen olin kotimaakunnan ulkopuolelle hakenut niin kaikki haastatteluun kutsuneet firmat oli paikallisia. Vuokralla silloin asustelin ja kyllähän sitä ny jonkun väliaikaisen asuinpaikan nopeasti saa.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Aikoinaan töitä etsiessäin myös ihmettelin työnantajien huolta siitä, että asun kaukana haettavasta työpaikasta. Vaikka useampi haastattelukutsu tuli ja enimmäkseen olin kotimaakunnan ulkopuolelle hakenut niin kaikki haastatteluun kutsuneet firmat oli paikallisia. Vuokralla silloin asustelin ja kyllähän sitä ny jonkun väliaikaisen asuinpaikan nopeasti saa.
Peruskuntalaiset puhkoo työhönottajan auton renkaat, kun kuulevat palkanneen muualta tulevan heitä ennen.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Jämsäänissäkin miinoittavat aina aamuisin tiet ennen vieraspaikkakuntalaiskolonnan saapumista.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16919
Hierojan valintakokeissa ollaan. Nyt on teoria/ryhmätyöt takana ja nyt pari tuntia odotellaan omaa yksityishaastattelua. Tämä on siis 3 päiväinen koe johon tähän ekaan itse osallistun. Yli 50 hakijaa ja 16 valitaan lopulta Elokuussa alkavalle kurssille.
 

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504
Hierojan valintakokeissa ollaan. Nyt on teoria/ryhmätyöt takana ja nyt pari tuntia odotellaan omaa yksityishaastattelua. Tämä on siis 3 päiväinen koe johon tähän ekaan itse osallistun. Yli 50 hakijaa ja 16 valitaan lopulta Elokuussa alkavalle kurssille.
Kappas vaan, palkathan on hyvät.
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/228487-”eroottisen-hieronnan”-salonki-ei-maksa-palkkaa
Ei vaan, kait siellä muut hakijat edes on naisia jotta voi harjoitella hierontaa?
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Jääkendon mömmömmit kunhan tuosta loppuvat, niin tiedä vaikka saataisiin täystyöllisyys koko suomeen. Juhannuksenakaan ei kännissä hukuta, ei.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös