Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Vaikuttaa siltä ettei sammyOta valita vaan jää soittamaan kolmatta urkua savusaunaansa.

Turhaa oli tuokin nykiminen. :nope:
Savusaunaa lukuunottamatta. Näin se nyt meni. Case closed.
Kylläpä tilanteet heittelee. Voi perkele. Voi saatanan saatana. Mulla on sähköpostissani työtarjous kyseisestä työpaikasta :ahem:
Kylläpä mielialat voi vaihdella laidasta laitaan. Oikeasta masennuksesta fiilikset ihan tappiin minuutissa.

Olen työstä ja firmasta vieläpä aidon innoissani. Voi perkele :)
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
:thumbup:

Mitens se noin nyt meni?

Jompikumpi sanoi Nej tack?
Ei ollut vastassa kuin oma naisystävä. Hän on tutumpi aloittavalle johtajalle, Suomenruotsalaisena "parempi" vaihtoehto ruotsalaisjohdolliselle organisaatiolle ja asuu alueella. Mutta jo hakuprosessin aikana sanoi, että paikka on työnkuvaltaan kuin mulle tehty. Siksi kieltäytyi. Ja oli kyllä oikeassakin, mun kokemus on parempi ko. duuniin. Nyt me ollaan tavallaan kilpailijoitakin. Hällä on hyvä työpaikka muutenkin.

Ei loppupeleissä ollut kuin me kaksi kisaamassa . Kaksi muuta oli "juniorimyyjä"-sarjassa.

Tämä meni hyvin. Just kuten piti. Mä räjäytän markkinat :)
 

Örfil

Guest
Sammylle onnittelut!

Mulla oli kaksi työhakemusta sisässä: toisesta tuli viesti että "Valitettavasti jne jne..." ja toisesta että hakemuksia tuli 108 kpl ja haastattelukutsut lähtevät myöhemmin.
Eli joko tulee vielä yksi "valitettavasti" -viesti tai kutsu haastikseen.

Rekrykurssihomma on nyt telakalla heinäkuun ajan ja sen jatko selviää elokuun aikana.
 

Örfil

Guest
Mun hakemus oli 99.

Nyt olisi taas yksi paikka auki. Valtion virka ja palkka 45% mun viimeisimmästä kunnon liksasta :(
Lisäksi vain määräaikainen.

Ehkä verojen jälkeen satasen enemmän nettona kuin nykyinen ei-korotettu ansiosidonnainen. Sillä liksalla palaisin vuoden -95 palkkatasolle :thumbfh:

Täytyy nyt huomisaamuun saakka miettiä että laitanko siihen hakemuksen. Työnantaja ja toimenkuva olisi kyllä hyvin, hyvin mielenkiintoinen ja sopisi mulle kuin nenä Albertin persii...SIIS UNOHTAKAA TOI JUTTU!
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Mun hakemus oli 99.

Nyt olisi taas yksi paikka auki. Valtion virka ja palkka 45% mun viimeisimmästä kunnon liksasta :(
Lisäksi vain määräaikainen.

Ehkä verojen jälkeen satasen enemmän nettona kuin nykyinen ei-korotettu ansiosidonnainen. Sillä liksalla palaisin vuoden -95 palkkatasolle :thumbfh:

Täytyy nyt huomisaamuun saakka miettiä että laitanko siihen hakemuksen. Työnantaja ja toimenkuva olisi kyllä hyvin, hyvin mielenkiintoinen ja sopisi mulle kuin nenä Albertin persii...SIIS UNOHTAKAA TOI JUTTU!
Kaikkien pitää osallistua talkoisiin. Työllä Suomi nousuun. USA:sta mallia, kahdella työllä saa jo vuokran maksettua.
 

Örfil

Guest
Kaikkien pitää osallistua talkoisiin. Työllä Suomi nousuun. USA:sta mallia, kahdella työllä saa jo vuokran maksettua.
Tai Kreikan malliin jättämällä verot maksamatta?

Eiköhän tuohon hommaan löydy joku, jolla on siihen sopivampi työkokemus ja koulutus.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Onnittelut sammyosammylle!
Kiitos, kiitos. Niin fiiliksissä, että ilmoittauduin ihan osallistuvani teille sinne vuonomaahan saakka, pohjoismaisten myyntiorganisaatioiden vuosittaiseen päiväpaltsuun. Viikkoa ennen työrupeamani alkamista tapahtuu tämä.

Kai mä tämän jotenkin munaan mutta yritetään kuitenkin.
 

Örfil

Guest
Laitoinpa hakemuksen taas menemään. Kohti uusia pettymyksiä siis :ahem:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös