Komppaan! Eli hyvä Mika! Hyvä Martinlaakso! AIIIIIIVVAN MAHTAVAA!:thumbup:
:thumbup:Ilman nyt tarkempia tietoja tässä nyt sanon lyhyesti että eilisen työhaastattelun jälkeen tuli äsken puhelu ja saan tietää että saan töitä!
Odotetaan nyt eka työpäivä.Ei siitä mitään tule kuitenkaan.
Se oli vitsintynkä. Kyllähän Joni homman hoitaa tosta noin vaan.Odotetaan nyt eka työpäivä.
Toki, Jonihan on kohta firman toimari.Se oli vitsintynkä. Kyllähän Joni homman hoitaa tosta noin vaan.
Kyllä mä vakaasti uskon Jonin osaavan nimikirjoituksen.Se tulee olemaan hankalaa että Jonskun pitää hyväksyä Mossen 260 000 km kilometrilaskut per viikko.
Sanotaan näin että ensimmäinen työ mihin en mene epävarmalla asenteella vaan sellasta työtä mikä sopii mulle enemmän kuin hyvin! Tällästä se olis pitäny olla jo vuosia sitten. Parempi nytten kun ei milloinkaan.Se oli vitsintynkä. Kyllähän Joni homman hoitaa tosta noin vaan.
Niistä ilmoitusten kokemusvaatimuksista ei kannata välittää. Hakemusta sisään vaan. Kirjotat vaan osaamiseksi ihan kaikki jutut mitä olet sen 18kk:n aikana tehnyt. Mikä ala muuten kyseessä?Jahas, pieni aiheen nosto.
Oma 18 kuukautta kestänyt työsuhteeni päättyi vuodenvaihteessa, koska määräaikaisuus loppui juuri sellaisena aikana kun osasto oli rekrykiellossa. Samalla toimin eräänlaisena "sieltä AMK:sta valmistutaan työttömäksi" -huutelun ruumiillistumana, koska paperit sain koulusta ulos ennen joulua.
Edelleen olen ollut hiljaisella sopimuksella vanhna työnantajan leivissä, vaikka työtehtäviä ja sitä myötä palkkaa ei ollutkaan. Uudesta projektista, mihin olisi perusteltu syy rekrytoida takaisin. Tähän mennessä vain on saanut kuunnella tyhjiä lupauksia joten työnantajan vaihto näyttää olevan ajankohtainen.
Olo vain on sellainen, ettei tuo aikaisempi 18 kuukauden kokemus oman alan hommista merkitse yhtään mitään, eli on palattu lähtöruutuun.
Kaikki alan ilmoitukset työpaikoista kun haluavat vähintään yleensä 3 vuotta työkokemusta vähintään tai siinä tapauksessa että kokemusvaatimus on 1-5 vuotta, kokemuksen pitää olla juurikin tuosta hyvin tiukasti rajatusta tehtävästä.
Sen tiedän, että isojen firmojen avoimille hakemuksille ei tehdä yhtään mitään. Niitä olen kuitenkin täytellyt ettei työkkäri ala syyllistämään ettenkö olisi aktiivinen työnhakija.
Ei ne aktiivisuuttasi ala tarkistelemaan, työkkärin mielestä on aktiivinen hakija jos on työnhaku voimassa sekä muistanut täyttää sen CV-netin ilmotuksen.Sen tiedän, että isojen firmojen avoimille hakemuksille ei tehdä yhtään mitään. Niitä olen kuitenkin täytellyt ettei työkkäri ala syyllistämään ettenkö olisi aktiivinen työnhakija.