Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Hakekaa joskus ihan ekalla mahollisella mikrosekunnin kellonlyömällä. Rämpytelkää mollis F5 ja sitten soitelkaa ja floodatkaa.. Näin se mänöö nykypäivänä.. Pitää olla suhteita ja jumalaista De Niro karismaa et oikeaa duunia(ei työkokeilua) irtoo heti ilman harjottelun kautta.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Parhaimmillaan saanut vakipaikan ilman työkokeilua sitä kautta että soitin väärään numeroon.

Sillä samalla vaivalla kun hakkaa F5:fviitosta työkkärin sivuilla vois lähettää 246 työhakemusta duunipaikkoihin joissa ei ole avointa paikkaa mollissa. Monet firmat ei pistä rekrystään ilmoitusta työkkäriin koska tietävät että tyhjän saa pyytämättäkin.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Parhaimmillaan saanut vakipaikan ilman työkokeilua sitä kautta että soitin väärään numeroon.
Tästä muistuivat mieleeni tapahtumat jotka johtivat Oslolaistumiseeni. Päätin vierailla Erasmus-opintoja suorittavan vaimoni luona. Jätin huvikseni kolme työhakemusta ja palasin Suomeen. Muutaman päivän kuluttua sain puhelun jossa minua pyydettiin työhaastatteluun. Kerroin että kuulostaa mukavalta mutta pieni ongelma se on että olen Suomessa ja että lyhyellä varoitusajalla tuota hommaa on hieman hankala saada järjestymään. Seuraavana päivänä sain kehotuksen hypätä koneeseen ja tulla haastatteluun (firman piikkiin).
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Formulanomikin teki kerran sadan tonnin kaupat, mutta se oli vielä rupla-aikaa. Koodas suurruhtinaalle kasakkojen tilausjärjestelmän, jotta Suomen porvarit sais helpommin tilattua tsaarilta kasakoita työväkeä kurmoottamaan. Siitä se kapina tuli.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Nyt on sellainen tilanne, että olisi kiva jos laitoksen harjoitteluapuraha napsahtaisi omalle kohdalle. Sen verran mielenkiintoinen ja sopiva harjoittelupaikka olisi kiikarissa.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Tai sitten koulutusta ja ammatillista osaamista. Mielellään samalta alalta.
Ite en oo duunia hakenu viimeiseen 15 vuoteen ja silti on tullu vaihdettua muutamaan kertaan. Headhunterit soittelee ja tai sitten ihan suoraan tutut/tutun tutut.

Menkää kouluun ja opiskelkaa. Menkää opiskeluaikana harjoittelupaikkohin ja hankkikaa alan kokemusta. Olkaa nöyriä ja tehkää duunia. En oo ollu kauheen vakuuttunut ottamaan duuniin vaikka korkeakouluopiskelijaa, joka tulee jollain alle 3:n keskiarvolla ja ilmoittaa työkokemuksekseen pelailun pleikkarilla ja duunin roolipelikeijuna. Eipä mulla tähän muuta...
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
En menis töihin duuniin jossa kysellään koulupapereiden keskiarvoa. Eipä mulla muuta.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Mulla on CV:ssä yksi roolipeliduuni. Eipä se siinä sen pahemmalta näytä kuin puhelinmyyjyyskään.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös