PekPoy
oik. yo.
Noin 32 tuntia. Kahdesti moinen. Vastasin 24, kun oikeaa vastausta ei ollut tarjolla.
Tässä oli takana muutenkin rankka työviikko ja monenlaista stressiä. Kun siis heräsin ko. työpäivän jälkeisenä aamuna kemijärveläisestä hotellista, mulla ei ollut aavistustakaan missä olin ja miten pääsisin pois. Ajattelin tosissani joutuneeni vankilaan. Lopulta hotellihuoneen ovi löytyi ja aamiaishuoneessa havahduin missä mennään.Matkoineen 27 tuntia. Jaskattu polli siis.
Onkos muuten rakennusmestari HS tuttu? Poikakin on nykyään samassa puljussa rakennusmestarina.Tämä tapahtui noin 17-18 vuotta sitten. Kuukausipalkkani YIT:n työmaamestarina oli tuolloin 9000 mk, tuossa kuussa sain tosin yli 26000 mk tilin, töissä meni kaikki arjet ja pyhät. Se oli huikeaa aikaa se.
Työmatka ei ole työpäivä. Myöskään yli tai alle 24h työtä kahtena päivänä ei ole yksi työpäivää vaan kaksi päivää, riippumatta siitä menikö putkeen vai oliko välissä lepoa tai ruokailu.Pisimmät työmatkat olleet viikon mittaisia.
Olen eri mieltä, kuten myös AMMATTILIITTONI!Työmatka ei ole työpäivä. Myöskään yli tai alle 24h työtä kahtena päivänä ei ole yksi työpäivää vaan kaksi päivää, riippumatta siitä menikö putkeen vai oliko välissä lepoa tai ruokailu.
No enpäs olekaan. Eikä liittokaan.
Nii onki. Mä oon tehny ainakin 41 päivää putkeen 14 tuntisia työpäiviä. Eikä mulla mitään taukoja ollu. Kun on pakko painaa niin on pakko painaa! Vittu!Foorumin mittapuulla näköjään aika vässykkämäinen määrä.
Olitte sitten muninut senkin.Mokasin pollin. Vastasin että 16 mutta sitten muistin että Cokiksella aikanaan oli muutaman kuukauden työpäiviä jotka alkoivat 06:00 ja päättyivät 24:00.
Liittyi siihen kun perustettiin uudet varastotilat sekä otettiin uusi toiminnanohjausjärjestelmä käyttöön ja alkutoimintojen starttauksessa ei normipäivä riittänyt.