Samalla vois APAKSU hankkia isot alkukirjaimet lauseiden alkuun.Hankkia elämä ehkä
Samalla vois APAKSU hankkia isot alkukirjaimet lauseiden alkuun.Hankkia elämä ehkä
Aamu-unisuudessa ja joustavassa työajassa on se ongelma, että sitten illalla menee niin myöhään. Ei se mulle sinänsä mikään ongelma ole jos myöhään menee, mutta kun kaupat menee kiinni ja kylä uinuu kun itse olis parhaassa terässä. Ei voi kolistella ei käydä suihkussa... Ja pahimmassa tapauksessa jo aamu seitsemältä alkaa aamuvirkut remonttimiehet reuhaamaan :jaska:Aamu-uninen täälläkin, mutta kyllä mie siintä huolimatta haluan normipäivänä lähteä neljältä kotio. Aamu-unisuus tekee sen, että vapaapäivinä se herääminen kestää helvetin kauan enkä mie saa mitään aikaiseksi ennen puolta päivää. Näin ollen asioiden hoitaminen/siivoilu/kaupoilla käynti ei tulisi kyseeseen niillä aamun joutotunneilla kuitenkaan.
Jotta olisi reilua, että kaikki muut joutuisivat mukautumaan sulle sopivaan vuorokausirytmiin.Aamu-unisuudessa ja joustavassa työajassa on se ongelma, että sitten illalla menee niin myöhään. Ei se mulle sinänsä mikään ongelma ole jos myöhään menee, mutta kun kaupat menee kiinni ja kylä uinuu kun itse olis parhaassa terässä. Ei voi kolistella ei käydä suihkussa... Ja pahimmassa tapauksessa jo aamu seitsemältä alkaa aamuvirkut remonttimiehet reuhaamaan :jaska:
...tai sinä lisäät mut 12kk sisään jo kolmannen kerran sun ignore-listalle pienten kirjainten vuoksi ja ylpeilet sillä tuolla toisessa ketjussa? III-kertaa lyhyen ajan sisään on jo saavutus sinänsäSamalla vois APAKSU hankkia isot alkukirjaimet lauseiden alkuun.
On onhan sullakin sitten jotain saavutuksia tälläkin forumilla.:thumbup:...tai sinä lisäät mut 12kk sisään jo kolmannen kerran sun ignore-listalle pienten kirjainten vuoksi ja ylpeilet sillä tuolla toisessa ketjussa? III-kertaa lyhyen ajan sisään on jo saavutus sinänsä
Näemmä se sifti löytyy Aikunkin näppiksestä kun oikein etsii! t: Juskanen...tai sinä lisäät mut 12kk sisään jo kolmannen kerran sun ignore-listalle pienten kirjainten vuoksi ja ylpeilet sillä tuolla toisessa ketjussa? III-kertaa lyhyen ajan sisään on jo saavutus sinänsä
Käypä lekurilla ja pyydä melatoniinia. Sitä käytetään vuorokausirytmin siirtoon esim. jetlagissa. Saat taas ittes ruotuun.Aamu-unisuudessa ja joustavassa työajassa on se ongelma, että sitten illalla menee niin myöhään. Ei se mulle sinänsä mikään ongelma ole jos myöhään menee, mutta kun kaupat menee kiinni ja kylä uinuu kun itse olis parhaassa terässä. Ei voi kolistella ei käydä suihkussa... Ja pahimmassa tapauksessa jo aamu seitsemältä alkaa aamuvirkut remonttimiehet reuhaamaan :jaska:
Näemmä se sifti löytyy Aikunkin näppiksestä kun oikein etsii! t: Juskanen
Tuosta lainaamastasi jutusta jäi epäselväksi pari asiaa.Mites olis hyvä?
Tuollaisella työajalla tulee ennen pitkää pää vetävän käteen, eli menee takki tyhjäksi. Itsekin tiedän muutamia tapauksia, jotka työskentelevät tai työskentelivät moisella tahdilla. Joku pärjää, joku toinen ei.Mehe sanoi:Kahdenvälisellä sopimuksella. Jos joku haluaa ja pystyy tehdä 80 tuntia / vko ja joku voi tämän tarjota, siitä vaan.
Perheettömänä minulla menisi tuohon, kun liukuma onOn meillä kyllä niitäkin, jotka raahautuu töihin vähä ennen kymmentä. Ovat kuuteen asti duunissa ja valvovat yöllä kolmeen. Ei sopis mulle lain.
Minulla vireystaso on huonoimmillaan ennen keskipäivää. Aamuisin on yhtä helvettiä tehdä jotain tärkeää työjuttua. Viime viikolla töissä korjailin vielä perjantaina maanantaiaamun hölmöilyjäni. Vireystasoni herättyäni riittää juuri ja juuri kahvinkeittimen päällelaittamiseen, tosin ed. työpaikassani kerran aamulla pesin kahvipannun, laitoin vedet keittimeen, kahvinpurut kahvipannuun -> virhe. Pesin pannun uudestaan. Unohdin, että olin laittanut vedet, joten laitoin ne uudestaan -> laitoin purut sillä kertaa oikein suodattimeen -> kahvit lattialle.Pah.. Toi ehdottamasi työaika on paskin mahdollinen.. tai no joo, ehkä yötyö olis huonompi..
Itse ainakin herään usein ilman kellonsoittoakin seitsemältä ja teen yleensä 8-16 työpäiviä, vaikka on joustavat työajat. Jos olet aamu-uninen niin voi voi. :tongue: Kyllä mä mieluummin pidän vapaa-aikani illalla kuin aamulla.
Lisäksi itselläni on ainakin aamulla vireystaso parhaimmillaan, jolloin duunistakin tulee jotain.. Iltasella keskittyminen voi olla välillä vähän niin ja näin.