Peten vastaus tähän kädenojennukseen oli sanasta sanaan lainaten "mussunmussun vauvan kakkaa".
Emäntä sai ensimmäistä kertaa eläessään fudut töistä![]()
Huvittaa siksi, että tapahtuma ei ollut plaa plaa plaa....
Jänn miten monilta päässyt unohtumaan että määräaikaiset työsuhteet on nykypäivää ja työttämien määrä on hurja ja mukana on niitä paljon korkeammin koulutettuja kuin itse. Nykyään tarvitsee suhteita että saa edes kesätöitä. Ja tää ei tosiaan ole paskapuhetta. Ehkä suurinosa foorumisteista on töissä ja vakkarina mutta me ollaan vain kourallinen määrä. Tuo viimesin juttu oli outo esimerkki jos tota viitattiin itseeni. En ikinä menisi mitään noin alaarvoista skeidaa pomolleni sanomaan.
Mulla oli aikanaan yksi työkaveri nimeltänsä Pete (nimi muutettu, mutta silti oikea).
Hän ei tahtonut oikein selviytyä perin yksinkertaisesta työtehtävästänsä johtuen lähinnä hänen asenteestaan työelämään.
Olin läsnä, kun esimies koitti ystävällisesti ojentaa Peten asennetta työelämään ja sitä kautta saada hänet suoriutumaan palkkaa vastaan vaaditusta työtehtävästä.
Peten vastaus tähän kädenojennukseen oli sanasta sanaan lainaten "mussunmussun vauvan kakkaa".
Seuraavalla viikolla Peten ei enää vaadittu tekevän mitään kyseisessä yrityksessä.
Kumma kun head hunterit ei ole Jonin perässä, vaikka esim. minua ovat monta kertaa lähestyneet, vaikken olekaan kampaamotason Like a boss.
Olit väärässä.Mäkin haluaisin orjuuden takaisin. Vittu kun ne neekerit pääsi karkuun omalta puuvillapellolta. Ihmisarvo ei tule työn mukaan. Tämmöisen kuvan sain pöhkis sun viestistä. Korjaa jos olin väärässä.
Kyllähän sitä uhoajat voisivat kokea sen aikaa 9e/päivä orjuutukset, mitä "jonit" hengailisivat Ahvenanmaalle.Mäkin haluaisin orjuuden takaisin. Vittu kun ne neekerit pääsi karkuun omalta puuvillapellolta. Ihmisarvo ei tule työn mukaan. Tämmöisen kuvan sain pöhkis sun viestistä. Korjaa jos olin väärässä.
Jänn miten monilta päässyt unohtumaan että määräaikaiset työsuhteet on nykypäivää ja työttämien määrä on hurja ja mukana on niitä paljon korkeammin koulutettuja kuin itse. Nykyään tarvitsee suhteita että saa edes kesätöitä. Ja tää ei tosiaan ole paskapuhetta.
Mäkin haluaisin orjuuden takaisin. Vittu kun ne neekerit pääsi karkuun omalta puuvillapellolta. Ihmisarvo ei tule työn mukaan. Tämmöisen kuvan sain pöhkis sun viestistä. Korjaa jos olin väärässä.
Kyllä ihan kokopäiväisiä soppareita edelleen annetaan, meidänkin firmassa. Tänä vuonna tullut aika pirun monta vakinaista, ei tosin yhtään kampaamotason bossia.Jänn miten monilta päässyt unohtumaan että määräaikaiset työsuhteet on nykypäivää ja työttämien määrä on hurja ja mukana on niitä paljon korkeammin koulutettuja kuin itse. Nykyään tarvitsee suhteita että saa edes kesätöitä. Ja tää ei tosiaan ole paskapuhetta.
Kyllä ihan kokopäiväisiä soppareita edelleen annetaan,
Pikalaskennan perusteella jaskan vappusauna on pilalla.
Jänn miten monilta päässyt unohtumaan että määräaikaiset työsuhteet on nykypäivää ja työttämien määrä on hurja ja mukana on niitä paljon korkeammin koulutettuja kuin itse. Nykyään tarvitsee suhteita että saa edes kesätöitä. Ja tää ei tosiaan ole paskapuhetta. Ehkä suurinosa foorumisteista on töissä ja vakkarina mutta me ollaan vain kourallinen määrä. Tuo viimesin juttu oli outo esimerkki jos tota viitattiin itseeni. En ikinä menisi mitään noin alaarvoista skeidaa pomolleni sanomaan.
Joni, kyllä kaikki muutkin aikuiset forumistit ovat töitä etsineet, sun on turha kertoa täällä satuja väittäen niitä faktoiksi.
Nyt meni yli lipan. Viuhahti mennessään.